Re: pestki z dyni

1. Data: 2001-10-05 13:04:26

Temat: Re: pestki z dyni
Od: "Maciej Lewczuk" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PatryCCCja" <k...@s...pl> wrote in message
news:3BBEE935.44F35A69@spinacz.pl...

> czesc, przypomnialo mi sie jeszcze jedno pytanie :)
> znow sobie kupilam dynie na zupke. tym razem jednak cala wiec pestki
siedza
> w srodku. powiedzcie mi wiec, jak je po wyjeciu ususzyc? moja babcia
robila
> ale nie pamietam jak.... na piecu chyba rozkladala - a wlasciwie na ... no
> przy takim piecu kaflowym, takie do siedzenia, cieple... jak to sie
nazywa?
> tak czy siak ja takiego pieca nie mam ;)
> a pestek bym nie chciala zmarnowac bo lubie strasznie! wiec dynia czeka na
> [...]

Jesli masz kaloryfery i one juz grzeja to nic prostszego jak polozyc na
folii aluminiowej, gazecie, czy papierze pakowym i suszyc... Zawsze mozna
uzyc suszarek elektrycznych (takich do owocow i grzybow)... No a jesli masz
cos co sie popularnie nazywa "Farelka" to mozesz nie wlaczac grzania tylko
nawiew i sprobowac w ten sposob ;-)

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk (ktory posiada piec weglowy i suszy wszystko na siatce
metalowej nad nim ;-)

Future Network Polska
Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42