[petrole] "to dziala!" ;-)

1. Data: 2003-05-16 07:38:34

Temat: [petrole] "to dziala!" ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

na mnie, oczywiscie :-)

Dostalam szampon do wlosow jasnych w polowie kwietnia, od razu
zaczelam uzywac.

Jako ze moja Mama nie znalazla nigdzie balsamu ani lotionu, kupila mi
polecony przez apteke (w ktorej kupowala szampon Petrole):
"Petrosterol" Emulsjozel - odzywka do skory glowy i pielegnacji wlosow
(przeciwlojotokowa, przeciwlupiezowa, wzmacniajaca cebulki wlosow),
producent: PPHU Bio-Galen s.c., R. Duda, D. Duda z Buska-Zdroju
(www.busko.com/galen),
ktora to emulsje sie naklada na wlosy i skore glowy 40 min _przed_
myciem wlosow, 2-3 razy w tygodniu (jej zmycie wymaga sporej ilosci
szamponu, ostrzegam). W skladzie ma nafte kosm., olejek rycynowy (!!),
tymiankowy, rozmarynowy, nipaginę M (???). Zapach w miare, nakladanie
mniej, ale da sie przezyc, jak sie ma troche czasu.

Dzieki takiej kombinacji (emulsja plus szampon) po miesiacu uzywania
stwierdzam ze zdumieniem (bo nie do konca wierzylam, ze to bedzie az
tak odczuwalne), ze przestaly mi wypadac wlosy przyslowiowymi
garsciami. Przed "kuracja", podczas normalnego przeczysywania wlosow w
ciagu dnia tracilam duzo wiecej wlosow, niz obecnie rozczesujac je
wilgotne po myciu.
Za moim przykladem idzei teraz moja Mama oraz dwie jej "psiapsiolki",
ktore sprzedaja to dalej. Naprawde IF powinien docenic grupowe
starania ;-))))))

Ja natomiast niniejszym bardzo dziekuje Pewnej Grupowiczce :-) za
"sprzedanie" naszej grupie informacji o serii Petrole.

--
cieplutko pozdrawiają Magda i Michał (ur. 28 maja 2001)
*******************

1. Data: 2003-05-16 07:46:22

Temat: Re: [petrole] "to dziala!" ;-)
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> [...]
> (przeciwlojotokowa, przeciwlupiezowa, wzmacniajaca cebulki wlosow),
> producent: PPHU Bio-Galen s.c., R. Duda, D. Duda z Buska-Zdroju

Czy moglabys poprawic ten link, bo obawiam sie ze ten raczej nie dziala
najlepiej...

--
star

1. Data: 2003-05-16 08:24:39

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziala ten:

http://www.busko-zdroj.com/biogalen/

Aga

1. Data: 2003-05-16 08:30:41

Temat: Odp: [petrole] "to dziala!" ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ba277g$90g$...@n...onet.pl...
> Dziala ten:
>
> http://www.busko-zdroj.com/biogalen/

Dzieki!
Podalam link, ktory jest na opakowaniu z odzywki, bez sprawdzenia go.

Przepraszam,

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-05-16 08:51:58

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:ba27po$sei$1@inews.gazeta.pl...

witam
Ja mam ten ale to tak koszmarnie śmierdzi !!!!!!!!!!!!!ze nie jestem w
stanie go używać ale sie mecze i używam :)) poza tym ze włoski
bardziej miekie innych efektów nie ma ( no poza większym łupieżem )

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-16 09:42:12

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AFAIK petrole było raczej chwalone nie za efekt zastopowania wypadania
włosów, ale za 'przyrost' włosów [=więcej włosów;)]
.. co do wypadania moim zdaniem lepiej działa [a w każdym razie w moim
wypadku efekt był oszałamiający] tonik Joanny z Czarną Rzepą.
[to chyba joanny - nie przekręciłam, no nie?]
stosuje się go na noc [jedyne utrudnienie, jeśli ktoś nie lubi, jak mu włsoy
nieco ianczej pachną ;)].
Włosy przestają niemal momentalnie wypadać, do tego stają się jakby
mocniejsze. Joanna chwali się także, że tonik ten ma właśnie wzmocnić włosy
a takze zapobiegać łupieżowi czy nadmiernemyu łojotokowi.. jakoś tak.
i faktycznie działa.
ja w każdym razie taką choćby jednorazową kurację polecam gorąco ;)

--
Maja

** Wielu dobrych mezow czesto nie ma odwagi byc czyms innym **

1. Data: 2003-05-16 10:48:58

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

<ciach wszystko>

A ja mam Wax i nie musze sie juz niczym martwic: ani lupiezem, ktorego
nigdy nie mialam, ani wypadaniem wlosow, ani ich suchoscia itp.
Raz w tygodniu czapka na glowe i jest ok :)
Elfka

Karolina Budzyńska
"Laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
(Chwalimy dawne lata, leczy żyjemy w naszych)

Vichy ???
Petrole we Wroclawiu...
Chwalę!
Płyny do higieny intymnej