photo z Ustronia

1. Data: 2002-10-02 13:29:42

Temat: photo z Ustronia
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wielkim bulem, URODZILA sie kolejna odslona fotek z Ustronia, juz podlinkowana
Bedzie jeszcze jedna i kolejna, tylko czekam na odpowiedni moment
(czytaj podlaczenie do sici)
adres jak zwykle ten sam:
http://wojtekjab.fm.interia.pl/ustron/

czekam na ew propozycje i uwagi
pozdr. Wojtek

2. Data: 2002-10-02 14:23:32

Temat: Re: photo z Ustronia
Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.cominvalid> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:3D9AF4B6.2663BC1F@clan.pl w którym NeoN kiedyœ napisał(a):

> czekam na ew propozycje i uwagi
> pozdr. Wojtek

No to ja z uwaga:
Interia jest strasznie wolna :(

I propozycja:
Wyprobuj republike

--
Górnik

3. Data: 2002-10-02 17:37:22

Od: "Jano" <j...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czekam na ew propozycje i uwagi
> pozdr. Wojtek

Czesc :)
Tez chcialem poogladac fotki lecz bardzo wolno sie otwieraly, pojedynczych
natomiast nie moglem niestety powiekszyc. Moze innym razem sie uda.

4. Data: 2002-10-02 20:04:08

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
podlinkowana
> Bedzie jeszcze jedna i kolejna, tylko czekam na odpowiedni moment

Wyglada na to, ze ze skryptami Javy jest "kaszana" i dlatego powiekszenia
nie otwieraja sie. Nie bedac czlowiekiem "z branzy" mysle, ze na powolnym
serwerze zwykle html-e zachowywalyby sie lepiej niz "wodotryski"
javowskie...

Oprócz tego prosba. Zmilujcie sie i opiszcie pod zdjeciami "kto jest kto".
Dzieki holmesowskim uzdolnieniom "rozszyfrowalem" pare osób (znanych
przeciez na Grupie) ale wiekszosc to enigma... Rzucam haslo: poznajmy sie
(jakkolwiek sporo osób nie moglo przyjechac do Ustronia).
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

5. Data: 2002-10-03 07:14:22

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK.
Jak dobrze sobie przypominam to wiekszosc chciala fotki w miare dobrej
jakosci. To teraz .... albo dobra jakosc i powolne otwieranie (uklony w
strone TPSA), albo szybkie otwieranie za to z mierna jakoscia.....
Nie wiem , pobawie sie jeszcze, postaram sie ulepszyc.

- Wojtek

6. Data: 2002-10-03 07:22:01

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.cominvalid> szukaj wiadomości tego autora

news:3D9BEE48.52F33550@clan.pl w którym NeoN kiedyœ napisał(a):

> [...]
> otwieranie (uklony w strone TPSA), albo szybkie otwieranie za to z
> mierna jakoscia..... Nie wiem , pobawie sie jeszcze, postaram sie

To chyba nie jest wylacznie wina (bacznosc) TPSY (spocznij). Strony
chodza tragicznie w obrebie miasta interii - a nie ich glownego
serwisu.

--
Górnik

7. Data: 2002-10-03 07:49:15

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jano wrote:

> Czesc :)
> Tez chcialem poogladac fotki lecz bardzo wolno sie otwieraly, pojedynczych
> natomiast nie moglem niestety powiekszyc. Moze innym razem sie uda.

Jesli dam te same fotki normalnie bez javy, wkleje je tak w samym html
to nic nie zmieni.
Wielkosc jest taka sama i tyle samo czasu bedzie sie otwierac w
normalnym oknie. srednio 1 zdjecie to kilkanascie/kiladzieiat kB
Wina lezy po stronie Telekomunikacji. Albo zrobic to we flashu, tylko ze
flash`a nie znam, a i tak strony flash otwieraja sie jak wiadomo dlugo (MODEM)

-Wojtek

8. Data: 2002-10-03 08:44:07

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba nie jest wylacznie wina (bacznosc) TPSY (spocznij). Strony
> chodza tragicznie w obrebie miasta interii - a nie ich glownego
> serwisu.

Miasto.Interia jest chyba najgorszym miejscem w Polsce gdzie mozna za darmo
umiescic swoje WWW. Ja korzystam z republika.pl chodzi duzo szybciej ale
konto WWW u nich ma tylko 6 MB pojemnosci.

Leszek

9. Data: 2002-10-03 09:14:33

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.cominvalid> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:angvvl$m2p$1@news2.tpi.pl w którym Lech Dubrowski kiedyœ
napisał(a):

> Miasto.Interia jest chyba najgorszym miejscem w Polsce gdzie mozna
> za darmo umiescic swoje WWW. Ja korzystam z republika.pl chodzi
> duzo szybciej ale konto WWW u nich ma tylko 6 MB pojemnosci.

Wiem bo tez korzystam z obu uslug - interia jest tragiczna - zwykly
upload ftpem to koszmar (teraz to na szczescie poprawiono)
Republika ma rzeczywiscie ta wade jaka jest male konto ale zdaje sie za
49zl mozna je "uprofesjonalnic" i bedzie mialo 25mb albo jak robi chyba
wiekszosc ludzi miec kilka kont i pliki porozmieszcac pod roznymi
adresami (z punktu widzenia goscia strony to nie roznica)

--
Górnik

10. Data: 2002-10-03 09:59:10

Od: "Radzio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Górnik napisał:

> [...]
> wiekszosc ludzi miec kilka kont i pliki porozmieszcac pod roznymi
> adresami (z punktu widzenia goscia strony to nie roznica)

A może lepiej zostać użytkownikiem IdN i postawić sobie bezpłatnie
stronkę na ich serwerze. Na pewno będą szybciej chodzić niż na
Interiach, Republikach i innych. Odsyłam na www.idn.org.pl

Przykładem może być moja stronka http://www.idn.org.pl/users/adamia (na
razie w trakcie przebudowy)

Radzio

Re: czat na onecie
Niewidomy szuka pracy
Czy ktoś widział dziubdziuba? Gdzie się podział dziub dziub? :)))
Ogłoszenie - sprzedam wózek.
Lublin-j.migowy