pianka? wosk?

1. Data: 2003-07-21 17:11:24

Temat: pianka? wosk?
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytano-właśnie wrociłm od fryzjera i jestem zachwycona tym cudem na
mojej głowie. Chciałabym, żeby ładnie się blyszczały (mam włoski takie za
szyjkę, pięknie wycieniowane). Poszłam do sklepu kosmetycznego żeby sobie
coś wybrać, ale nie mogłam się zdecydować-chciałabym efekt błyszczenia i
widziałam taką "fajną"(?) piankę z woskiem Wella, Design(takie w niebieskim
opakowaniu), coś podobnego Taft ma, a może lepiej jakiś wosk zafundować
sobie-fryzjerka czymś takim mi przeleciala włoski ale to było cos z L'Oreal
i kosztuje ponad 50 zł
Możecie mi coś polecić? Najbardziej napalilam się na tą piankę z woskiem
Welli Design, ale nie wiem czy rzeczywiście jest niezła.
Doradźcie coś.
pzdr
tweetka

1. Data: 2003-07-21 18:44:24

Temat: Re: pianka? wosk?
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możecie mi coś polecić? Najbardziej napalilam się na tą piankę z woskiem
> Welli Design, ale nie wiem czy rzeczywiście jest niezła.
> Doradźcie coś.

Tak się składa, że miałam tą piankę i jestem bardzo zadowolnoa, pianka
slicznie pachnie, ładnie nabłyszcza i nie skleja włosów-jak dla mnie super!
A co do wosków, też dobra sprawa jednak u mnie sie nie sprawdzają gdyż ładny
efekt jest przez kilka godzin, a potem włosy wyglądają jak przetłuszczone,
ale jeśli juz, to polecam wosk to włosów firmy Joanna-taki w słoiczku jak od
kremu, ślicznie pachnie i w przystępnej cenie.

Pozdrawiam Kasia :)

1. Data: 2003-07-23 08:41:22

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> kremu, ślicznie pachnie i w przystępnej cenie.

Dziękuję Ci Kasiu za odpowiedź, tak mi się cos kojarzy że juz nie pierwszy
ram mi pomagasz;-).
Pozdrawiam Cie cieplutko
tweetka
ps. piankę kupię!