piecyk do pieczenia chleba -Wasze opinie

1. Data: 2005-05-16 12:15:07

Temat: piecyk do pieczenia chleba -Wasze opinie
Od: "Graham" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przymierzam się do zakupu powyższego, czy mogę prosić o wasze opinie na
temat tych urządzeń - czy warto i jaki model najlepszy.

dzięki

pzdrw

2. Data: 2005-05-16 12:58:52

Temat: Re: piecyk do pieczenia chleba -Wasze opinie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 14:15:07 +0200, "Graham"
<z...@p...fm> wrote:

> [...]
>
>przymierzam się do zakupu powyższego, czy mogę prosić o wasze opinie na
>temat tych urządzeń - czy warto i jaki model najlepszy.

Dla mnie warto, bo nie cierpie ugniatac ciasta przez 20 minut!
Rosnie slicznie, piecze tak, jak ja chce, czysto, szybko i samo
sie robi bez potrzeby pamietania, ze toto rosnie juz od 3 godzin
a rodzina chce chleba!!!!!!!!!!!!!!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-05-16 13:07:39

Od: "Osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

2 lata temu kupiłam urządzenie do wypieku chleba w firmie Piokal. Początkowo
chleby mi nie wychodziły, później doszłam do wprawy - jednak nie smakował mi
(może nie podobał) chleb "pionowy" - miałam foremkę, w której chleb wyrastał
własnie w ten sposób. Z czasem wyrabiałam chleb w maszynie, po czy
przekładałam do normalnej foremki i piekłam w piekarniku - byłam zachwycona -
chleb mi zdecydowanie bardziej smakował!
Obecnie maszynę wyrzuciłam do piwnicy, a chleb piekę "ręcznie" i to jest to!
Obecnie powiem tak - nie kupiłabym urządzenia, gdybym mogła cofnąć czas -
według mnie najważniejsze, to dobry przepis i dobra, razowa mąka.
To jest moje zdanie, a Ty i tak zrobisz, jak zechcesz! ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Osinka
http://www.naszewyprawy.rox.pl
Patronat medialny:
http://www.republika.pl/cykloid/str/sap05.shtml

4. Data: 2005-05-16 13:14:18

Od: "Graham" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rosnie slicznie, piecze tak, jak ja chce, czysto, szybko i samo
> sie robi bez potrzeby pamietania, ze toto rosnie juz od 3 godzin

jakiego modelu uzywasz?

5. Data: 2005-05-16 14:11:18

Od: "Pat" <patryk_aNOSPAM@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Graham" <z...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> przymierzam się do zakupu powyższego, czy mogę prosić o wasze opinie na
> temat tych urządzeń - czy warto i jaki model najlepszy.

Posiadamy takie cudo. Piecyk juz dosc wiekowy powiedzmy ok. 8 lat.
Ogolnie fajna rzecz, wrzucasz rzeczy (praktycznie co chcesz - naturalnie w
granicach zdrowego rozsadku) i wyjmujesz cieply, pachnacy chlebek. Nie
martwisz sie o czas, temperature, nie walczysz z topornym ciastem itp. itd.
Rzecz fajna, mysle jednak, ze dosc szybko moze sie znudzic lub pojsc w
zapomnienie.
Ostatnio wykorzystywalismy to do robienia ciasta na pizze (naprawde wyszlo
fajne).
Pozdrawiam,
Pat

6. Data: 2005-05-16 14:47:06

Od: "S." <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow.
A mozesz podac ten sprawdzony przepis. Sam sie zastanawiam nad pieczeniem
chleba i nie wiem czy jest to trudne.
Pozdrawiam.
Sebastian

7. Data: 2005-05-16 15:06:17

Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Graham <z...@p...fm> napisał(a):

> Witam,
>
> przymierzam się do zakupu powyższego, czy mogę prosić o wasze opinie na
> temat tych urządzeń - czy warto i jaki model najlepszy.
>

> dzięki

Mam najtańszy i najprostszy i innego nie potrzebuję /bomann -8 programów a
wykorzystuje 3/. Prócz pieczywa drożdżowego również słodkiego genialnie
zagniata ciasto na pierogi. Akurat jestem w stanie zrobić farsz w 20 minut jak
zagniecie ciasto. Ciasto zagniatane ręcznie nigdy niebyło tak aksamitne,
serio. Jak sie popsuje kupie sobie nowy, też najtańszy.

8. Data: 2005-05-16 15:30:43

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:f66h81l4r9s70jnbc8h8sm8pqi2cj0olod@4ax.com...
> Dla mnie warto, bo nie cierpie ugniatac ciasta przez 20 minut!
???

> Rosnie slicznie, piecze tak, jak ja chce, czysto, szybko i samo
> sie robi bez potrzeby pamietania, ze toto rosnie juz od 3 godzin
Zartujesz.... Masz kiepski przepis :}
Moj rosnie w pare minut, a piecze sie 20-60 minut (ten dluzszy czas to
po zmianie mieszkania: piecyk do d---).

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2005-05-16 22:31:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>???

a ciasto chlebowe nie jest ugniatane do kupy pare razy wyjdzie ze
20 minut...mnie po 3 rece bola, wiec moze nie 20 ale dziesiec a
dla mnie to i tak jak pol wieku

>Zartujesz.... Masz kiepski przepis :}
>Moj rosnie w pare minut, a piecze sie 20-60 minut (ten dluzszy czas to
> [...]

jak to rosnie w pare moinut. to jakies ekspresowe drozdze masz???
w maszynie od wrzuucenia wszystkiego do wyjecia chleba to mam od
2 do prawie 3 godzin

poza tym zaczyn chleba moze sobie rosnac i 3 godziny, mojemu
jakos nie przeszkodzilo (chleb robiony recznie oczywiscie)
dawniej

Pierz

K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-05-16 22:32:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 15:14:18 +0200, "Graham"
<z...@p...fm> wrote:

>jakiego modelu uzywasz?

Swan super rapid, kosztowal zdaje sie ok Ł75 czyli jakies 450
zlotych

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Lazania
sphagetti
Re: NIE TEFLON - podtrzymuję
Co z botwinki?
konfitura z cebuli białej - szukam przepisu