piecyk gazowy - jaki wybrac??

1. Data: 2004-06-28 13:47:29

Temat: piecyk gazowy - jaki wybrac??
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mój stary piecyk gazowy odmówił posłuszeństwa, wygląda na to że na zawsze
:((
Czy ktos z Państwa mógłby mi polecić dobry piecyk gazowy, odporny na twardą
krakowska wode :)) ???
Dziękuję.
pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-06-28 16:48:55

Temat: Re: piecyk gazowy - jaki wybrac??
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2004 15:47, Użytkownik Dominika napisał:

> mój stary piecyk gazowy odmówił posłuszeństwa, [...]

> Czy ktos z Państwa mógłby mi polecić dobry piecyk gazowy, odporny na twardą
> krakowska wode :)) ???
1. Magnetyzer na wejściu wody do mieszkania
2. Piecyk z zapłonem elektronicznym tzn. bez świeczki
3. archiwum grupy np. http://tinyurl.com/3fkop ale można jeszcze szukać
po innych hasłach np. terma, junkers

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-06-28 21:15:53

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...net> napisał w
wiadomości news:40e04b6e$1@news.vogel.pl...

> 1. Magnetyzer na wejściu wody do mieszkania
> 2. Piecyk z zapłonem elektronicznym tzn. bez świeczki
> 3. archiwum grupy np. http://tinyurl.com/3fkop ale można jeszcze szukać
> po innych hasłach np. terma, junkers

Dzięki za odpowiedź.
Chodziło mi o konkretne nazwy, najlepsze Waszym zdaniem firmy, te okreslenia
techniczne nic mi nie mówią :(((
Może ktoś ma jakis nowy, jest z neigo zadowolony i poda mi nazwę, model,
firmę, cokolwiek.
pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-06-29 04:40:37

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.06.2004 23:15, Użytkownik Dominika napisał:

> [...]
To takie urządzenie zbudowane z magnesów zakładanych na rurę zmieniające
cosik tak w wodzie, że nie osadza się ona w postaci kamienia kotłowego.
Opinie o magnetyzerach i skuteczności ich działania są mym zdaniem dosyć
podzielone. Ja mogę Cię skierować do tego artykułu
http://tinyurl.com/2mzxd - gdzie Michał Kawecki twierdzi, że jednak nie
są podzielone :-) i podaje przykłady artykułów na ten temat.

Tzn. nie masz ciągle palącego się płomyka w piecyku, główny palnik
zapalany jest za pomocą iskrownika zasilanego z baterii lub z
hydrogeneratora (przepływ wody wytwarza prąd).

> Chodziło mi o konkretne nazwy, najlepsze Waszym zdaniem firmy, te okreslenia
> techniczne nic mi nie mówią :(((
A przeszłaś krok nr 3 ? W archiwum opisałem moje doświadczenia z Saunier
Duvall Opalia C11E.

Przeszukiwanie archiwów grup dyskusyjnych ->
http://www.google.pl/advanced_group_search?

I ... pamiętaj, że Google Twoim przyjacielem są :-)

> Może ktoś ma jakis nowy, jest z neigo zadowolony i poda mi nazwę, model,
> firmę, cokolwiek.
Szukaj piecyka firmy znanej i której serwis jest na tzw. miejscu - ale w
Krakowie to zapewne każda firma serwis posiada. Zwykle udzielana jest
gwarancja na 1 rok po niewielkiej dopłacie (ok. 50-80 zł) za przegląd po
pierwszym roku użytkowania dostajesz drugi rok gwarancji.

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-06-29 05:18:48

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> 2. Piecyk z zapłonem elektronicznym tzn. bez świeczki

Dlaczego ?

--
Piotr Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-06-29 06:24:55

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.06.2004 07:18, Użytkownik Piotr Jankisz napisał:

> Dlaczego ?

1. nie zużywam gazu wówczas gdy nie potrzebuję ciepłej wody - fakt nie
wiem o jakich wielkościach zużycia mówimy;
2. mam lepsze samopoczucie wiedząc, że ... żaden płomyk nie pali się w
moim mieszkaniu pod moją nieobecność lub nawet gdy tam jestem

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-06-29 06:46:28

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :((
> Czy ktos z Państwa mógłby mi polecić dobry piecyk gazowy, odporny na

Woda krakowska niekoniecznie musi być twarda - jesli masz ujęcie z Raby nie
masz twardej wody.
http://www.mpwik.krakow.pl/menu5_1.html

Zaś jesli chodzi o piecyki łazienkowe to ja polecam Junkersa. Moja mama ma
Vailanta, równiez bezświeczkowego i jak dla mnie zbyt długo zapala sie w nim
gaz, często jest tak, ze zdążę sobie umyć ręce a gaz zapala się dopiero gdy
ja już zamykam wodę. Wezwany fachman stwierdził, ze wszystko jest w
porządku.

Mój Junkers jest na baterie.

Kasia

1. Data: 2004-06-29 06:50:40

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> 1. nie zużywam gazu wówczas gdy nie potrzebuję ciepłej wody - fakt nie
> wiem o jakich wielkościach zużycia mówimy;

A ja wiem, kiedyś mając dawniej PG 17 się zainteresowałem. Takie
ustrojstwo wg dokumentacji zjada 26 litrów gazu na godzinę. Wg licznika
nie zjada ......nic, bo licznik gazowy zaczyna poprawnie liczyć od 40
l/h ;) Takie są moje obserwacje.

> 2. mam lepsze samopoczucie wiedząc, że ... żaden płomyk nie pali się w
> moim mieszkaniu pod moją nieobecność lub nawet gdy tam jestem

Eeee tam. Oprócz maleńkiego płomyka w mieszkaniu czyha wiele innych
potencjalnie bardziej niebezpieczych rzeczy :)

1. Data: 2004-06-29 06:51:15

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40e10ac3$1@news.vogel.pl...

> 1. nie zużywam gazu wówczas gdy nie potrzebuję ciepłej wody - fakt nie
> wiem o jakich wielkościach zużycia mówimy;

Ale zużywasz więcej wody - w piecyku ze świeczką gaz zapala się zaraz po
odkręceniu wody, w bezświeczkowym najpierw musi się zapalić świeczka, potem
cały palnik - a woda się leje.

Kasia

1. Data: 2004-06-29 07:36:13

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdy
> ja już zamykam wodę. Wezwany fachman stwierdził, ze wszystko jest w

ooo własnie o takie opinie mi chodziło :))))
Dziękuje wszystkim za poświęcony mi do tej pory czas :)))
Nadal czekam na opinie uzytkowników, takie podobne do tej, którą napisała
Kasia :)))

pozdrawiam
dominika

Kominki - proszę o opinie użytkowników