pieczarki mrozenie...

1. Data: 2005-12-16 12:07:45

Temat: pieczarki mrozenie...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie pyrka sobie wolowina po burgundzku...
zostalo mi ze 12 pieczarek gorka...
moge je zamrozic bez obaw ???
czy tez po rozmrozeniu starca wyglad i smak ???
Mars (ktory mrozil juz podgrzybki i prawdziwki ale pieczarek nie)...

2. Data: 2005-12-16 12:42:19

Temat: Re: pieczarki mrozenie...
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy tez po rozmrozeniu starca wyglad i smak ???
> Mars (ktory mrozil juz podgrzybki i prawdziwki ale pieczarek nie)...
Ja co prawda nie mroziłam grzybów, ale sądzę, że pieczarki nie różnią się jakoś
zasadniczo od grzybów leśnych (oczywiście oprócz smaku).
Pozdrawiam - Agnieszka, co Marsjasza miło wspomina ilekroć chwalą jej buraczki i
zawsze mówi, ze to nie jej tylko Marsjasza.

3. Data: 2005-12-16 12:43:17

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dnuas1$81u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> czy tez po rozmrozeniu starca wyglad i smak ???

To więcej niż pewne, ale się nie zniechęcaj. Możesz pokroić, zetrzeć lub
posiekać i zamrozić, a będzie do zapiekanek, na pizzę lub inny wsad jak
znalazł.

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2005-12-16 12:47:24

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dnuas1$81u$1@atlantis.news.tpi.pl...

A propos pieczarek jeszcze, ostrzegam - nie kupujcie zagranicznych (duże,
twarde bielusieńkie), bo są twarde pomimo obróbki termicznej i bez smaku.
Polskie górą, a jak. Swoje "potworki" kupiłam w markecie z myślą o
faszerowanych i się niemiło rozczarowałam, o ile można się rozczarować
pozytywnie. Jadłam coś, co wyglądało jak pieczarka, ale nie pachniało i nie
smakowało nią.

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2005-12-16 13:36:36

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> [...]
> Pozdrawiam - Agnieszka, co Marsjasza miło wspomina ilekroć chwalą jej buraczki i
> zawsze mówi, ze to nie jej tylko Marsjasza.

oj to Pani to jeszcze pamieta :)
milo :):):)
Mars

6. Data: 2005-12-16 13:38:11

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> pozytywnie. Jadłam coś, co wyglądało jak pieczarka, ale nie pachniało i nie

te moje szare polskie ale male i ladne...
az szkoda ciac na kawalki...
no zobaczymy jak wyleza z zamrazarki za kilka dni/tygodni/miesiecy...
Mars

7. Data: 2005-12-16 13:52:43

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dnug68$agn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> oj to Pani to jeszcze pamieta :)
> milo :):):)

Hm, zaciekawiona pogooglałam za tymi buraczkami i "zapytowywuję", czy podaje
się je na ciepło, czy też zimno? Może będą na moim stole wigilijnym skoro
takie pycha (bez skwarków), bo u mnie wszyscy "buraczkożerni".

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2005-12-16 16:26:37

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dnug97$agn$2@nemesis.news.tpi.pl...

> te moje szare polskie ale male i ladne...
> az szkoda ciac na kawalki...
> no zobaczymy jak wyleza z zamrazarki za kilka dni/tygodni/miesiecy...

kiedyś zamroziłam - po rozmrozeniu smakowały normalnie ale zrobiły się takie
gumowe. Nawet po uduszeniu miały inną konsystencje niż świeże duszone, już
drugi raz tego nie zrobię. Czytałam kiedyś ( chyba nawet na p.r.k ) że
lepiej mrozić podduszone.
Dodo

9. Data: 2005-12-16 18:04:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> zostalo mi ze 12 pieczarek gorka...
> moge je zamrozic bez obaw ???

Ja mroze smazone (duze ilosci). Swieze za duzo miejsca by mi zajely;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

10. Data: 2005-12-16 19:09:36

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się je na ciepło, czy też zimno? Może będą na moim stole wigilijnym skoro
> takie pycha (bez skwarków), bo u mnie wszyscy "buraczkożerni".

Nie umiem skracać linka, więc cały
http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
thread/thread/ca7f5eaa5b
ccddd0/bee0f5ce60a127ff?lnk=st&q=buraczki+cebula&rnu
m=52&hl=pl#bee0f5ce60a12
7ff
pozdrawiam - Agnieszka

farsz kapuściano-grzybowy