pieczone główki jagnięce

1. Data: 2003-03-13 14:04:02

Temat: pieczone główki jagnięce
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fun.from.hell.pl/2003-03-12/pieczone-glowki-j
agniece.jpg

Wybaczcie, ale nie moglem sie powstrzymac widzac taki absurd ;-)

ps. ktos z Was to jadl tak w ogole?

J.

1. Data: 2003-03-13 14:04:44

Temat: Re: pieczone główki jagnięce
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:
> http://fun.from.hell.pl/2003-03-12/pieczone-glowki-j
agniece.jpg

> Wybaczcie, ale nie moglem sie powstrzymac widzac taki absurd ;-)
>
> ps. ktos z Was to jadl tak w ogole?

No coz... Skoro mozna podobno jesc lyzeczka mozg z jeszcze zywej malpy....
Nic mnie na tym swiecie juz chyba nie zdziwi.
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-03-13 19:38:50

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic mnie na tym swiecie juz chyba nie zdziwi.

Mnie by kilka rzeczy potrafiło zadziwić....np. gdyby w budżetówce zarobki
doszły do średniej krajowej .....:-)...gdyby każdy miał dość kasy na
wszystko.... gdyby nie było głodu i wojen.... gdyby.(ciach - bo
przynudza)....

Dorota>

1. Data: 2003-03-14 11:38:47

Temat: Odp: pieczone główki jagnięce
Od: "Erix" <E...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doszły do średniej krajowej .....:-)...gdyby każdy miał dość kasy na
> wszystko.... gdyby nie było głodu i wojen.... gdyby.(ciach - bo

Nie zaczyna z budżetówka, bo macie tam ciepłe posadki i tyle

1. Data: 2003-03-14 12:06:22

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Erix" <E...@i...pl>

> [...]

> przynudza)....
> Dorota>

Nie zaczyna z budżetówka, bo macie tam ciepłe posadki i tyle

Tak, szczegolnie w takich dzialach budzetowki jak szpitale na ten przyklad drobny....
Cieple posadki to maja urzedasy - od najniszego szczebla po najwyzszy... + profity
dodatkowe typu 'wziatki' :(((
Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 13:56:28

Od: "Erix" <E...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
drobny....
> Cieple posadki to maja urzedasy - od najniszego szczebla po najwyzszy... +

A co szpitale? Nie wiem dlaczego te pielęgniarki strajkują. Jak ktoś
pracuje w firmie prywatnej, ma 500 zł jakoś nie może strajkować, bo wyleci.
Ja bym te wszystkie strajkujące pielęgniarki od razu zwolnił, po miesiącu
przyszły by sam prosić aby je zatrudniono ponownie. Ale ogólnie to chyba
NTG.

1. Data: 2003-03-14 21:25:31

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

obydwoje do kata. ale to juz. erix pokleczy na grochu, a Basia wymysli nowy
przepis. za wszczynanie bezwartosciowych dyskusji ;)

Margola Porzadkosia

1. Data: 2003-03-14 21:58:29

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "margola & zielarz"

> obydwoje do kata. ale to juz. erix pokleczy na grochu, a Basia
> wymysli nowy przepis. za wszczynanie bezwartosciowych dyskusji ;)
>
> Margola Porzadkosia

A co Cie dzisiaj tak energia rozpiera, Sloneczko :-)???
Co do przepisu, to moze i cos wymysle... bowiem wlasnie nie moge skomponowac w glowce
co mam zrobic z cielecym 'schabem', czerwona
papryka, pieczarkami [o cebuli i czosnku nie wspominajac - bowiem to jest zawsze!].
A co do wszczynania dyskusji... to.. hm hm... hm... ja tylko odpowiedzialam ....i to
tylko raz.. bo potem to juz by sie zaognilo...
[choc ze sluzby zdrowia nie jestem].
Serdecznosci wielkie :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 22:00:35

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> A co Cie dzisiaj tak energia rozpiera, Sloneczko :-)???

dozylam do weekendu! i mimo sniegow i mrozow przejechalam pol Maloposlki
sluhajac piosenek z ukochanego spektaklu, ktory postanowilam ponadto
wskrzesic z martwych - tylko znajde producena albo sponsora.

wymysl wymysl i podziel sie.

Margola

1. Data: 2003-03-14 22:02:10

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>

> sluhajac piosenek

PRZYSIEGAM ze to literowka

Margola Co Belke w oku Wlasnym Spostrzegla

a ja poposze przepis na sos do spaghetti
sos do ziemniaków
Nadzienie do pączków
kuchnia łotewska
Sałatka wiosenna (P)