piegi/brazowe plamy na twarzy

1. Data: 2002-08-13 23:27:53

Temat: piegi/brazowe plamy na twarzy
Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym najpierw prywitac sie: iza/izasow - dotychczas bywalczyni
pl.rec.kuchnia i forum polonia na gazeta.pl.
Wczoraj do was dotarlam i bardzo mi sie tu podoba.
Nie wiem, czy moge sluzyc jakimis radami, a mam swoje pierwsze pytanie.

Jesli wsrod was sa dziewczyny, ktore urodzily dzdziusia, to wiedza o czym
mowie.
Podczas pierwszej ciazy pojawily sie na mojej twarzy tzw. plamy ciazowe,
jakby piegi, czyli w efekcie moja buzia jest znacznie ciemniejsza niz szyja
czy dlonie.
Nie wyglada to pieknie, i nie spotkalam sie ( prawda, nie szukalam
intensywnie) zadnych porad kosmetycznych co z tym fantem zrobic.
Kaja ma prawie 5 lat po drodze urodzilam jeszcze jednego bobasa (ma 3 lata) a
plamy jak byly tak sa.
Czy macie jakies doswiadczenia na ten temat?

dzieki

iza/izasow

1. Data: 2002-08-14 06:26:17

Temat: Re: piegi/brazowe plamy na twarzy
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakies doswiadczenia na ten temat?

Wiem o czym mówisz i z tego co wiem także, że jedynym wpełni skutecznym
rozwiązaniem jest zabieg złuszczania w gabinecie kosmetycznym. Ja z dosyć
dużym powodzeniem stosuję krem wybielający firmy DRULA, ładnie rozjaśnia,
ale mimo, że unikam słońca jak ognia (fotoalergia) w okresie letnim wszystko
do poprzedniego stanu. No i śmierdzi okrutnie, przynajmniej mnie ten zapach
zupełnie nie odpowiada. Ale chcesz być piękna... Ale zimą całkiem, całkiem.

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-14 09:29:43

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka <u...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zupełnie nie odpowiada. Ale chcesz być piękna... Ale zimą całkiem, całkiem.

A czy moglabys mi powiedziec czy jest to firma polska (mieszkam za granica).
I jaki jest aktywny skladnik tego kremu.

Dzieki

iza/izasow

1. Data: 2002-08-14 10:54:15

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moglabys mi powiedziec czy jest to firma polska (mieszkam za
granica).
> I jaki jest aktywny skladnik tego kremu.

Firma na pewno nie jest polska, bo na tubce zauważa się wyraźny brak napisów
w j. polskim:-)
Ściągnięte z internetu:
Krem Drula Forte oraz Krem Drula Specjalny hamują wytwarzanie melaniny
(barwnika skóry). Krem Drula Forte zawiera hydrochinon - skuteczną
substancję, szeroko stosowaną w kremach wybielających. Krem Drula Specjalny
zawiera kompleks kwasów owocowych (AHA), wyciąg z owocu morwy, pantenol oraz
witaminy A i E. Zabarwienie kremu specjalnego jest zbliżone do koloru
skóry, aby umożliwić Państwu stosowanie w ciągu dnia. Kremy Drula regulują
również fizjologiczne funkcje skóry (cery), szybko usuwają zrogowacenia i
redukują zmarszczki.

Większość komponentów użytych do produkcji kremów to naturalne składniki
organiczne. Wszystkie substancje, wytworzone przez znane
zachodnioeuropejskie koncerny farmaceutyczne są najwyższej jakości. Od 75
lat niemiecka fabryka DRULA produkuje kremy wybielające, zdobywając wiele
nagród na międzynarodowych targach i wystawach. Przez wiele lat prób i badań
nie stwierdzono żadnych działań ubocznych. Kremy Drula są eksportowane do
ponad 50 krajów świata i dostępne wyłącznie w aptekach.

KREM DRULA USUWA (WYBIELA):

a.. PLAMY NA SKÓRZE ZWIĄZANE Z WIEKIEM (PLAMY STARCZE, NAJCZĘŚCIEJ NA
GRZBIETACH DŁONI U KOBIET):
b.. PRZEBARWIENIA POSŁONECZNE I PIEGI
c.. PRZEBARWIENIA ZWIĄZANE Z ZABURZENIAMI METABOLIZMU WĄTROBY (PORFIRIA
WĄTROBOWA);
d.. PLAMY I ZNAMIONA BARWNIKOWE W ZABURZENIACH PIGMENTACJI SKÓRY (NP.
OSTUDA) .
Ja używam Drula Forte, przyznam się, że Drula Special intensiv nie
próbowałam, ale chyba spróbuję.
Obecnie, pod wpływem grupy, zakupiłam Effaclar K, używam na noc, a na dzień
Avon z wit. E i kwasami AHA. Jak się po tym złuszczę to może przebarwienie
też będą mniejsze.

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-14 13:16:47

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka"
> [...]
na noc, a na dzień
> Avon z wit. E i kwasami AHA. Jak się po tym złuszczę to

Gdzieś tu było napisane, że AHA + słońce = plamy... ;o)
Nie zapomnij o dodatkowym kremie z mocnym faktorem.
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-08-14 14:03:21

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zapomnij o dodatkowym kremie z mocnym faktorem.

Ja fotoalergik jestem, więc filtry zawsze wszędzie i bardzo często. A te
przebarwienia to po dwóch ciążach a nie słoneczku.

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-15 21:40:05

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka <u...@w...pl> napisał(a):

Dzieki ci za informacje, teraz postaram sie dowiedziec, czy moglabym kupic
ten krem w UK, a jesli nie, to przysla mi go z Polski

iza/izasow

VICHY
Pozdrawiam!
paznokcie