Re: piekacy odbyt

Data: 2004-05-10 15:46:48
Temat: Re: piekacy odbyt
Od: "gosia" <s...@i...pl>

> charakterystycznie
>
> nigdy na zywo nie widzialam, ale czytalam na googlach. Klykciny mozna
> pomylic z hemoroidami w pierwszym stadium rozwoju poniewaz
charakterystyczne
> narosle widac w zaawansowanym juz rozwoju

Przepraszam ale kompletnie o tym zapomnialam :(

> Chyba jednak wybiore sie do lekarza, hmm... ale gdzie ja znajde
> proktologa?:):)
> Dzieki pozdrawiam

Najpierw i tak musisz isc do lekarza rodzinnego. Do dermatologa nie jest
potrzebne skierowanie, natomiast to proktologa jest potrzebne. nie wiem w
jakim miescie mieszkasz?! tzn malym czy duzym, bo jesli nie proktolog to
gastroenterolog lub moze chirurg tak mi sie wydaje ale najlepiej sie
poradzic lekarza rodzinnego:)
pozdrawiam pa