piękne buśki

1. Data: 2000-02-14 12:45:19

Temat: piękne buśki
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powitał.
Odpowiedź kolegi Pawła R. na mój tekst o wyglądzie skłonił mnie to pewnej
refleksji. Otóż kolega Paweł R. wspomniał coś o Leonardo Di Caprio. Skoro ja
napisałem, że dziewcze uznało mnie za "ładnego" (niech będzie, że w żartach,
nieważne...), to kolega Paweł R. momentalnie stwierdził, iż musiałem mieć na
twarzy zdjęcie owego aktora.

No i właśnie. Nie jesteś, kolego Pawle R. pierwszą osobą, która przy temacie
urody wspomina nazwisko Leosia. Odwracając sytuację, jest równiez wiele
osób, które mówiąc o urodzie pań (a co tu kryć - ta jest bezporównywalnie
lepsza) rzuci nazwiskiem np. Pameli Anderson, Cindy, Naomi i cholera wie
której modelki jeszcze. Taki stan rzeczy irytował mnie od dawna, ale teraz
naszło mnie, by o tym naskrobać. Dla mnie wydaje się to dziwne, dlaczego
wszyscy uznali, że panie takie jak powyżej (a więc określmy je tak -
"wykreowane przez media") są "piękne". Przecież uroda jest rzeczą gustu i
dla mnie np. taka Pamela Anderson jest wymalowaną lalką, która wtedy kiedy
trzeba pokazuje to i owo i sypie sztucznym uśmieszkiem. Plastik !! Naomi
Campbell ma za duże usta i bliznę na nosie.
A co ciekawe, znam ludzi, którzy myslą podobnie jak ja, ale w towarzystwie
nie przyznają się. Dlaczego? No bo "nie wypada mówić, że Pamela jest
brzydka, skoro wszyscy twierdzą, że jest ładna". Ludzie, co za bzdrury !! Z
psychologicznego punktu widzenia (a ten jest tutaj najważniejszy) takie
zachowanie to paranoja !! Czy wpływ mediów tak niszcząco wpływa na psychikę
ludzką ?!
(to samo tyczy się Leosia, ale o jego urodzie niech wypowiedzą się panie -
ja w panach nie gustuję :)) )

Machalas
pozdrawiam kolegę Pawła R. :)

1. Data: 2000-02-15 11:06:56

Temat: Re: piękne buśki
Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas <w...@f...com.pl> wrote in message
> Dla mnie wydaje się to dziwne, dlaczego
> wszyscy uznali, że panie takie jak powyżej (a więc określmy je tak -
> [...]

(pociachalem, bo duzo tego)

Pamietaj o starej madrosci ludowej- "jesli zdolasz o czyms
przekonac dostatecznie duza liczbe glupcow, staje sie to
obiektywna prawda"
BTW chyba nie myslisz naprawde, ze jestes 'panem' wlasnego
gustu?

> Czy wpływ mediów tak niszcząco wpływa na psychikę
> ludzką ?!

Niszczaco? Hm, nie wiem. Ale decydujaco- tak.

==============
Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-15 18:28:16

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
>ja w panach nie gustuję :)) )

Moj typ to Dustin Hoffman (albo jeszcze brzydszy, byle inteligentny).
Ale z drugiej strony, taki Iglesias-junior....mniam.....
"Leos" moze sie podobac, to typ urody na ktory mowi sie "chlopiecy".
(Dla mnie to tez rodzaj Pamelki).
Wszystko jedno, jest to w wypadka panow sprawa drugorzedna - macie byc
inteligentni, odpowiedzialni i miec poczucie humoru.
Pixi.
Ps Bartek - nie dopisuj Dixi!
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-15 18:47:51

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja i tak wole ciebie
:)

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-02-15 19:30:12

Temat: Re: piękne bu?ki
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>(albo jeszcze brzydszy, byle inteligentny).

Hmmm... A w sytuacje odwrotna wierzysz ? Facet myslacy tak o kobiecie ?
Wiem, jestesmy ponoc wiekszymi wzrokowcami niz kobiety, ale mimo
wszystko brzydkich kobiet nie ma - de gustibus.. Ale faceci sa. To jak
to jest ? :)
Niektore po prostu nie wzbudzaja zainteresowania. Inne i owszem.
Czyz nie jest czasem tak, ze po kilku latach znajomosci otwieraja nam
sie oczy i... "ojezumaryja, przeciez ta Zoska z ktora pracuje od 3 lat
jest po prostu cudowna istota.. dlaczego ja jej wczesniej nie zauwazalem
?"
Przywolane przez Machalasa Cindy i reszta ferajny okresle krotkim slowem
- ble. :) z tym, ze nie zauwazylem czegos co M. opisuje - chyba nie znam
osoby ze swojego otoczenia, ktorej podobala by sie Pamela. Skoro Twoi
znajomi nie potrafia mowic, ze Pamela jest brzydka bo reszta uwaza ja za
ladna to nie maja przyslowiowych cohones /czy jak to sie tam pisze/.
Wiec znow - ble.

Ale tak w zasadzie o czym chciales Machalas napisac ? ;) Bo clue mi
chyba umknelo.. Moze o kanonach piekna ? Media je ustalaja, kreuja. I
ciagle sie zmieniaja. Kiedys G. Peck, dzis Leoś czy Pitt.. Itd. itp.
Psychologiczne oddzialywanie na tlum... Gdyby dac specom od
marketingu/reklamy zadanie by wykreowac byle pierwszego goscia z ulicy
na zarosnietego i wzbudzajacego aplauz wsrod kobiet faceta to by sie to
pewnie dalo zrobic.. /powiedzcie mi, kiedy beda robic - bede sie
tamtendy przechadzal z nadzieja na wybranie... ;))))) /

>Pixi.
>Ps Bartek - nie dopisuj Dixi!

Strus Pedziwiatr - moze byc ? ;) Zreszta moja ulubiona bajka. bip, bip
:)

Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Message from God: Universe rebooting in 5 sec. Please log out.

1. Data: 2000-02-15 21:16:08

Temat: Odp: piękne buśki
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do Leosia to jest on całkiem calkiem....?
Nie można tego wyrazic słowami.
Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zNSp4.11857$Q...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-02-15 22:17:07

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
> [...]
>znajomi nie potrafia mowic, ze Pamela jest brzydka bo reszta uwaza ja za
>ladna to nie maja przyslowiowych cohones /czy jak to sie tam pisze/.

co to jest "cohones"?

> [...]
>pewnie dalo zrobic.. /powiedzcie mi, kiedy beda robic - bede sie
>tamtendy przechadzal z nadzieja na wybranie... ;))))) /

co to jest "clue"?
Napisać chciałem o tym, jak media kreują sposób myślenia młodych ludzi - na
przykładzie urody. Bardzo mi się to nie podoba.
Kurcze, szkoda że zgoliłem brodę - nie spełniam warunków "wzbudzającego
aplauz wśród kobiet faceta" :))

>Strus Pedziwiatr - moze byc ? ;) Zreszta moja ulubiona bajka. bip, bip

I jescze kot Sylwester i ptaszek Tweety. Uwielbiam kota Sylwestra i ptaszka
Tweety :))

Machalas

1. Data: 2000-02-15 22:17:12

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...
>a ja i tak wole ciebie
>:)
>

>pozdrowki
>mała

uważaj maleństwo, bo zacznę cie podrywać :)))))))))))))))))))))))
Machalas

1. Data: 2000-02-15 22:36:54

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Machalas" <w...@f...com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>co to jest "cohones"?

No, eee.. jaja ;)

>co to jest "clue"?

Cus jakby sedno, ale moze zle napisalem ;)

>I jescze kot Sylwester i ptaszek Tweety. Uwielbiam kota Sylwestra i ptaszka
>Tweety :))

Strus Pedziwiatr "rzondzi" ;))
EOT :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...As easy as 3.14159265358979323846264338327950288419716

1. Data: 2000-02-15 22:43:45

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

>co to jest "cohones"?

No, eee.. jaja ;)

>co to jest "clue"?

Cus jakby sedno, ale moze zle napisalem ;) "klu"
Niestety starosc nie radosc i jedna zarwana nocka daje znac o sobie...

>I jescze kot Sylwester i ptaszek Tweety. Uwielbiam kota Sylwestra i ptaszka
>Tweety :))

Strus Pedziwiatr "rzondzi" ;))
EOT :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...As easy as 3.14159265358979323846264338327950288419716

Re: ?
Re: Przejmować się czy nie-oto jest pytanie
Re: POBUTKA !!!
Wydawnictwo A
Moja strona