Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-17 09:00:34

Temat: Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

zofia olkowska <z...@c...com.pl> zapisuje: > Kubus Fatalista wystukala
tak:
> [...]
>
> U mnie nie ma tego problemu. Mowi nawet za czesto.
> Za to jest inny - to ja czasem uwazam, ze z mojej strony to oczywiste,
> i nie nalezy mowic . Ale Jego otwartosc czasem przelamuje moje
> nienawykle do okazywania uczuc Ja.
> I wtedy jest tak, jak chyba powinno byc zawsze ...

O, Jezu gdzie sa tacy, z ktorych nie trzeba wymuszac.

I ja tez Cie pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-02-17 09:23:39

Temat: Re: piękne buśki a wlasciwie o facetach
Od: zofia olkowska <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena napisała sobie tak:

> O, Jezu gdzie sa tacy, z ktorych nie trzeba wymuszac.

W stolicy :) Niestety, juz Go usidlilam...
Na swoja obrone mam tylko to, ze jak Go poznalam, to oboje
bylismy...eee...w stanie wskazujacym.A On juz tego wieczoru orzekl, ze
sie ze mna ozeni :)))
Nawiazujac do wczesniejszej dyskusji o tym, czy nalezy wierzyc w to,co
mowi pijany - widac, ze czasem tak :)
Serdeczne pozdrowionka
Zuzanka

1. Data: 2000-02-17 09:24:22

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marlena <l...@b...org.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>O, Jezu gdzie sa tacy, z ktorych nie trzeba wymuszac.

To proste - na ulicy...

pzdr.

--
Bartek

"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." , Roy Batty, Blade Runner, 1982
b...@k...kalisz.pl

Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
o buśkach raz jeszcze