piękne zęby-implanty

1. Data: 2003-10-14 10:48:37

Temat: piękne zęby-implanty
Od: "Katarzyna " <k...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was ma implanty. Chciałabym się dowiedzieć ile to kosztuje, jak
wygląda "operacja", jak długo te nowe zęby wytrzymują itd.

1. Data: 2003-10-14 11:06:21

Temat: Re: piękne zęby-implanty
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:

> Czy ktoś z Was ma implanty. Chciałabym się dowiedzieć ile to kosztuje, jak
> wygląda "operacja", jak długo te nowe zęby wytrzymują itd.

Wyrywa sie oryginalne zeby, czeka bodajze rok (minimum pol) na
zagojenie, a kosztuje to ciezkie tysiace od sztuki (znajomej zacytowali
4tys od zeba)...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-14 11:13:28

Od: "Katarzyna Kwiatkowska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <r...@a...net> napisał(a):

> Wyrywa sie oryginalne zeby, czeka bodajze rok (minimum pol) na
> zagojenie, a kosztuje to ciezkie tysiace od sztuki (znajomej zacytowali
> 4tys od zeba)...

czeka się pół roku na wstawienie implantów????? a co przez ten czas?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-10-14 11:13:35

Od: "Katarzyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-14 11:13:38

Od: "Katarzyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-14 11:41:59

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:

> czeka się pół roku na wstawienie implantów????? a co przez ten czas?

Sztuczna szczeka oczywiscie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-14 12:52:17

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Sztuczna szczeka oczywiscie.

A jeśli implant zostanie odrzucony przez organizm...? Czy raczej nie ma
takiej możliwości? Zakładam, że wszelkie testy wykonywane są przed wyrwaniem
zębów, no ale pół roku to szmat czasu, więc kto wie, co się może zmienić...
;)

pozdrawia
L.

1. Data: 2003-10-14 13:43:20

Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna " <k...@g...WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:bmgka5$q15$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś z Was ma implanty. Chciałabym się dowiedzieć ile to kosztuje, jak
> wygląda "operacja", jak długo te nowe zęby wytrzymują itd.

Cześć!

Ja właśnie jestem świeżo po I fazie zabiegu, więc mogę zdać relacje co i
jak. Wstawiałam sobie czwórkę (do tej pory miałam czwórkę mleczną, stała
nigdy mi nie wyrosła). I faza zabiegu polegała oczywiście na usunięciu zęba
oraz wkręceniu w kość śruby i zaszyciu jej w dziąśle tak, że nie jest
widoczna - znajduje się wewnątrz. Na drugą fazę - wstawienie nadbudowy
czekać muszę nie 6 miesięcy, a tylko 2. Mam podobno wstawiony implant
jakiejś nowszej generacji i nie trzeba już czekać pół roku. Okres ten jest
jednocześnie okresem, w którym okazuje się czy organizm przyjmie implant czy
nie. O ryzyku odrzucenia zostałam poinfromowana oczywiście przed zabiegiem.
Ryzyko to jest podobno baaardzo niewielkie i w zasadzie jak się jest
zdrowym, to wszystko powinno byc OK. No ale oczywiscie obowiazkiem lekarza
jest poinformować. Ta faza zabiegu kosztowała 3 tys.
Następna faza - umieszczenie nadbudowy - polegać będzie już tylko na
nacięciu dziąsła i wstawieniu nadbudowy i kosztuje 2 tys.
Te zęby wytrzymują tak długo jak naturalne zęby :) tzn do konca życia :)
Sama operacja jest zupełnie bezbolesna - znieczulenie jest tak silne, ze
mozna głowę odciąć i się nie poczuje :) Nieprzyjemny wydawać sie może tylko
sam fakt, że słyszy sie te wszystkie dźwięki wiertarek itp, ale to akurat da
się przeżyć :) Po zabiegu ból nie jest duży i szybko przechodzi. Moze
wystapić (jak w moim przypadku) lekka opuchlizna. Po tygodniu ściąga się
szwy. W sumie wszystko mozna przyrównać do zabiegu usuwania ósemek z kości.

Pozdrawiam serdecznie

Sylwia

1. Data: 2003-10-14 13:49:23

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Lara wrote:

> [...]
> zębów, no ale pół roku to szmat czasu, więc kto wie, co się może zmienić...

Tego akurat nie wiem, ale implanty to nie przeszczepy i raczej nie ma az
takiego ryzyka odrzucenia. A jak jest odrzucenie, to juz niestety
sztuczna szczeka do konca zycia albo straszenie szczerbami - implanty
sie zazwyczaj i tak robi na miejsce zebow, ktore trzeba wyrwac.
Kosmetycznie to mozna najwyzej koronki zrobic.

TSD, chcialabym zeby wymyslili implanty
-tanie
-bez ryzyka
-szybko sie przyjmujace

Przerobilabym sobie wszystkie zeby i nigdy wiecej borowania!

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-14 18:52:29

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosztuje, jak
> wygląda "operacja", jak długo te nowe zęby wytrzymują itd.

Moja Mamcia wymienia sobie teraz cztery swoje zęby na implanty. Swoje
ma już usunięte, po około dwoch miesiącach od usunięcia (kwestia
indywidualna) są wstawiane implanty. Płaci 24 000 za całość.
Pozdr,
Szwedka

Nowe lecz dziwne odkrycie :)
polecam DOUBLE EXTENSION