pielegnacja cery naczynkowej

11. Data: 2006-04-09 11:51:49

Temat: Re: pielegnacja cery naczynkowej
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana <t...@o...pl> napisał(a):
> patent podobno niezly, ale do tlustej cery to sie niezbyt nadaje:(

przepis na lekkie serum na bazie Juvitu:
http://www.biochemiaurody.com/DzialLab/serum-wit.c.h
tm

12. Data: 2006-04-09 13:07:07

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patent podobno niezly, ale do tlustej cery to sie niezbyt nadaje:(

Mam mieszaną, więc nie wiem :( tam jest gliceryna, która troche może zatykać
pory, więc pewnie coś może "wyskoczyć" ale myślę, że za 9 zł można spróbować
:)

Pozdrawiam
Karola

13. Data: 2006-04-10 09:21:20

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message

> dzieki za rady. myslisz, ze to wlasnie jest to? buzia robi sie czerwona,
> bo jest za malo nawilzona? ja mam plytko osadzone naczynka, nie popekane,
> choc wrazliwe. cera tlusta.

Tu znalazlam watek na ten temat (kosmetyki lagodzace dla cery naczynkowej),
a maseczka Dermiki, o ktora mi chodzilo, nazywa sie "Ukojenie" i jest tez o
niej mowa:

http://www.femineus.pl/index.php?topic=241.0

s_s

14. Data: 2006-04-10 10:01:27

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Twoj opis wskazuje na to, ze masz buzie odwodniona, ja mam w zimie
> identyczny problem przez kaloryfery - niby cera mieszana, ale na nosie
> luszczyla mi sie paskudnie i czerwienila na policzkach. Tak wiec przede
> wszystkim nawilzanie, a jesli nie bedzie pomagalo, to lepiej przejsc sie
> dermatologa (dobrego i sprawdzonego, niektorzy potrafia niezle schrzanic
> pacjentce buzie), bo czasami takie zmiany moga miec inne podloze
> (lojotokowe zapalenie skory). Pozdrawiam :)

myslisz, ze to odwodnienie? w zyciu bym nie pomyslala, bo cera jest tlusta i
wcale nie wyglada na dwodniona. a klime mam caly rok - nie ma w pracy
kaloryfera i okna, wiec klima chodzi:(

15. Data: 2006-04-14 12:44:15

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja chciałabym zwrócić uwagę na krem firmy Mincer AA Naczynka

To jest opis http://www.kosmetyka.com/display_product.php?product
=230&line=48
kosztuje ok. 14 zł. moim zdaniem wart uwagi.
Zawiera olej abisyński i fitokomplex.

Przy tej okazji życzę wszystkim spokojnych i zdrowych świąt.
Pozdrawiam
Ann

http://www.maseczki.prf.pl

Włosy, co zrobić żeby było lepiej