pieniążki na pierwsza komunię

31. Data: 2007-04-17 12:17:30

Temat: Re: pieniążki na pierwsza komunię
Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):

> Jak to po co?! Imprezę można zrobić, a czasem sie jeszcze zwróci!
>
> D.
> PS. 30 lat temu dostawalo się zegarek bez długopisu.

Moi Rodzice opowiadali że 60 lat temu prezenty ograniczały się do ciastka.
Tak naprawdę dla dziecka jak normalne i niezmanierowane to wystarczy
byleco. Problem zaczyna się nazajutrz gdy dzieciaki zaczynają porównywać
swoje prezenty ustalając w ten sposób kolejność dziobania. Słabe
prezenty to duża obsuwa w hierarchii towarzyskiej i co za tym idzie
wielka przykrość.
Adam

32. Data: 2007-04-17 14:50:51

Temat: Re: pieniążki na pierwsza komuni
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, dyć to terror prawie;)
>
> Wioletta.
Hehehehe, to sytuacja typu light, hard-cory były znacznie lepsze ;-).

D.

33. Data: 2007-04-17 14:52:22

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to po co?! Imprezę można zrobić, a czasem sie jeszcze zwróci!

U chrześniaka mojego TZ było na przyjęciu pokomunijnym ok. 50 osób (w domu).
Nie zwróciło się, co moja teściowa do dziś wspomina ;-).

34. Data: 2007-04-17 16:54:58

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Apr 2007 02:53:28 +0200, Dorota napisał(a):

> 30 lat temu dostawalo się zegarek bez długopisu.

oprócz tego rower składak wystany w kolejce. A największym hitem była duża
kolorowa piłka od sąsiadki jakich teraz pełno w każdym skelpie :-)
--
Elżbieta

35. Data: 2007-04-17 16:57:23

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Apr 2007 09:48:51 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a):

> ale nic nie przebije koldry, poduchy

oooooooo właśnie, ja też dostałam kołdrę- siostry zakonne szyły na
zamówienie
--
Elżbieta

36. Data: 2007-04-17 17:01:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> oooooooo właśnie, ja też dostałam kołdrę- siostry zakonne szyły na
> zamówienie

Ja dostałam kilim na łóżko, dziadka bratowa robiła, na moje osobiste
zamówienie - oczy bolą jak się na niego patrzy;-). ale dla dziecko to
taki sobie prezent...

Justyna
GG 6756000

37. Data: 2007-04-17 18:38:47

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> chrzesniak TZ ma wszytsko ,a my dzieki temu mamy problem.
> wiec szukam rozwizania.

To może ma za dużo?
Kiedyś od firmy współpracującej z naszą zamiast standardowej koszulki czy
wiecznego pióra dostałem zaświadczenie, że wpłaciła w moim imieniu ileśtam
na rzecz jakiejś akcji charytatywnej. Może coś w tym rodzaju?
Tylko że to hinduska firma była, czyli ciemni barbarzyńcy i poganie. ;)

T. D.

38. Data: 2007-04-18 08:20:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Apr 2007 09:43:54 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *siwa * skreślił oto te słowa:

> Które dziecko? Moje jeszcze kilku rzeczy nie ma, podesłać Ci liste?
> Tym bardziej nie miało jako 8-latek.
> Jedyna akceptowalna dla mnie forma dawania pieniędzy, to dołożenie się
> rodzicom do wiekszego prezentu, tzw. składka rodzinna.

Oooo, jakbym słyszała moją mamę.
Szczęśliwie już w pierwszej klasie podstawówki zroientowałam się, że sa
pożyczki i procenty. Pożyczałam wujkowi pieniądze, a on mi je oddawał po
tygodniu z należnymi 20% procentami ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

39. Data: 2007-04-18 16:54:04

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Apr 2007 10:20:27 +0200, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:s7etcudrf6yq.dlg@iska.frompoznan> zawarł, co następuje:

> Szczęśliwie już w pierwszej klasie podstawówki zroientowałam się, że sa
> pożyczki i procenty. Pożyczałam wujkowi pieniądze, a on mi je oddawał po
> tygodniu z należnymi 20% procentami ;>

Ja odkładałam do dziadka do szafki na lokatę. Procent też był godziwy, a
lokaty krótkoterminowe :) Jak zaczęło się kieszonkowe, to się bardzo
opłacało ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

40. Data: 2007-04-18 17:18:01

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Apr 2007 18:54:04 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *Tatiana * skreślił oto te słowa:

> Ja odkładałam do dziadka do szafki na lokatę. Procent też był godziwy, a
> lokaty krótkoterminowe :) Jak zaczęło się kieszonkowe, to się bardzo
> opłacało ;>

Widać, że ludzie w Poznaniu to zaradni i gospodarni - od młodego ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Papiery do gimnazjum
POMOCY, Pilne, Wesoła Szkoła klasa 3 - problem
uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku
Sprawdzian klas VI
Dzieci - razem czy osobno?