Re: pieprzyk na twarzy

1. Data: 2003-11-06 14:54:53

Temat: Re: pieprzyk na twarzy
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takie rzeczy sie wypala laserem,

nie należy usuwać pieprzyków przy pomocy lasera, krioterapii czy prądu.
najbezpieczniejsza metoda to wycięcie. inne metody niszczą tkankę i nie
można jej zbadać pod kątem ewentualnego nowotworu.

1. Data: 2003-11-06 15:12:56

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie należy usuwać pieprzyków przy pomocy lasera, krioterapii czy prądu.
> najbezpieczniejsza metoda to wycięcie. inne metody niszczą tkankę i nie
> można jej zbadać pod kątem ewentualnego nowotworu.

no nie wiem ja sie nie znam, ale mysle, ze dermatolog juz poradzi co i jak

Kamila

1. Data: 2003-11-06 17:38:42

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:

> no nie wiem ja sie nie znam, ale mysle, ze dermatolog juz poradzi co i jak

Mi poradzono wlasnie wyciecie, z takich powodow, jakie wymienila
Justyna. Umowiona jestem na poniedzialek *brr*

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-06 23:57:01

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Mi poradzono wlasnie wyciecie, z takich powodow, jakie wymienila
> Justyna. Umowiona jestem na poniedzialek *brr*

A mozna wiedziec gdzie sie w konsultowalas w wawie? Klinika onkologiczna czy
dermatolog? I gdzie bedziesz wycinac? Tez sie zastanawiam nad ta
ewentualnoscia..

1. Data: 2003-11-07 00:18:32

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> [...]
>
> A mozna wiedziec gdzie sie w konsultowalas w wawie? Klinika onkologiczna czy
> dermatolog? I gdzie bedziesz wycinac? Tez sie zastanawiam nad ta

Konsultowalam sie z dermatologiem, a wycinac bede w Gdansku u tej samej
kobiety, u ktorej miesiac temu wycinala ten sam pieprzyk (dziedziczny)
moja ciotka. Bo okazalo sie, ze u ciotki przynajmniej to bylo jakies
strasznie glebokie dranstwo i ta chirurg mocno sie zdziwila. Wole robic
to u niej teraz, jak juz wie jak to wycinac, niz narazac na zdziwienie
kolejnego chirurga (i ryzykowac, ze sobie z tym nie poradzi).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-07 08:52:16

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wycinac bede w Gdansku

a możesz podać namiar na ta panią? czy trzeba mieć skierowanie?? itp.

Dzięki

Kamila

1. Data: 2003-11-07 15:16:48

Od: "Fan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie należy usuwać pieprzyków przy pomocy lasera, krioterapii czy prądu.
> najbezpieczniejsza metoda to wycięcie. inne metody niszczą tkankę i nie
> można jej zbadać pod kątem ewentualnego nowotworu.

Mi pieprzyka z brzucha (byl podrazniany przez gumke bokserek) usuneli w
onkologii przy pomocy lasera. Bez problemu wykonano potem badanie his-pat.
Moja kolezanka miala wypalane pieprzyki z powieki i okolic nosa w tej samej
onkologii.

Pozdro
Fan

Re: Bio-C.L.A.