pieprzyki

1. Data: 2002-09-18 18:04:29

Temat: pieprzyki
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie o laserowe usuwanie pieprzykow. Ile taki zabieg kosztuje? Mam na
twarzy kilka pieprzykow do usuniecia, nieduze. A moze jest inny sposob
usuniecia pieprzykow? Aha i czy laserowe usuwanie nie zostawia nic na
twarzy? Zupelnie nic nie widac?

Iza

1. Data: 2002-09-18 18:31:31

Temat: Re: pieprzyki
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twarzy kilka pieprzykow do usuniecia, nieduze. A moze jest inny sposob
> usuniecia pieprzykow? Aha i czy laserowe usuwanie nie zostawia nic na

Wlasnie sie do tego przymierzam. Narazie nie znam cen. Wiem tylko, ze
roznica polega na tym, ze przy laserowym usuwaniu nie mozna pieprzyka
pozniej zbadac.
Przy normalnym usuwaniu goi sie podobno ok. 9 dni.

Sandra

1. Data: 2002-09-20 10:59:49

Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usuwanie pieprzykow i wszelkich znamion laserem nie jest najbezpieczniejsza
metoda...moze najwyzej bardziej estetyczna. Laser pali komórki, których po
wycieciu nie mozna zbadac. Natomiast chirurgiczne usuniecie znamion wraz z
marginesem zdrowej skory daje mozliwosc wykonania badania
histopatologicznego wykluczajacego badz wykrywajacego np. czerniaka.
Odradzam laser

tusz do rzęs
Rozświetlona CERA i CHANEL
Puder INGLOTA i yukilon