pieprzyki

1. Data: 2003-07-19 22:29:49

Temat: pieprzyki
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej twarzy i reszcie ciała znajduje się bardzo dużo drobnych
pieprzyków, czy jest jakiś sposób aby uniknąć ich powstawania, oraz czy
istnieje metoda aby nieznośne pieprzyki stały się mniej widoczne? Bardzo
proszę o radę.

1. Data: 2003-07-20 07:14:26

Temat: Re: pieprzyki
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieprzyków, czy jest jakiś sposób aby uniknąć ich powstawania, oraz czy
> istnieje metoda aby nieznośne pieprzyki stały się mniej widoczne? Bardzo

Tez prosze o rade :-)
Mam ten sam problem :-(
Slyszalam ze istenieje krew Vichy ktory rozjasnia takie znamiona i zapobiega
ich powstawaniu...

moze ktos wie cos wiecej?

pozdrawiam
tez Kasia, tez z pieprzykami :)

1. Data: 2003-07-20 09:59:29

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalam ze istenieje krew Vichy ktory rozjasnia takie znamiona i
zapobiega
> ich powstawaniu...

Vichy w Polsce nie ma takiego kremu, tzn. usuwającego pieprzyki. Za granicą
ma serię wybielającą, ale to też nie usuwa pieprzyków. Ma natomiast dobre
kremy z filtrami, które mogą zapobiegać powstawaniu nowych pieprzyków.

1. Data: 2003-07-20 10:01:26

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mojej twarzy i reszcie ciała znajduje się bardzo dużo drobnych
> pieprzyków, czy jest jakiś sposób aby uniknąć ich powstawania, oraz czy
> istnieje metoda aby nieznośne pieprzyki stały się mniej widoczne?

Pieprzyki powstają pod wpływem słońca. Powinnaś unikać słońca i stosować
codziennie kremy z dobrymi filtami o wysokich faktorach ochrony. Pieprzyki,
które się już pojawiły można usunąć zabiegowo.

1. Data: 2003-07-20 17:10:11

Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Mam ten sam problem, bylam z tym u dermatologa. Powiedzial, ze z wiekiem
ilosc pieprzykow sie zwieksza i nie da sie nic na to poradzic :(.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-20 17:15:52

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam.
>
> UUUuuu.. a wiec nie dobrze z nami, slonka musimy unikać, kremów "cud"
jeszcze dla nas nie wynaleziono :( musimy wiec pokochac siebie takie jakie
jestesmy :)

Pozdrawiam-Kasia z pieprzykami

1. Data: 2003-07-20 17:28:08

Temat: Odp: pieprzyki
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia z BBPR <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfdfbt$23e$...@n...onet.pl...
> Tez prosze o rade :-)
> Mam ten sam problem :-(
> Slyszalam ze istenieje krew Vichy ktory rozjasnia takie znamiona i
zapobiega
> ich powstawaniu...
>
> moze ktos wie cos wiecej?

Krwia to sie Elzbieta batorowna smarowala, ale zle na tym wyszla:)
=====
annaM

Balsam stulecia
czarna rzepa/skrzypovita/tluste wlosy