WYKLEJANKI

11. Data: 2005-11-09 13:35:41

Temat: Re: WYKLEJANKI
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> czyli sloik odpada ?? :(
> to moze w piwnicy ??!!!

Jest taki stary sposob, ze do sloika wklada sie jablko.

Ja jeszcze robilam tak, ze przy kazdym gotowaniu z duza iloscia pary,
stawialam sloj z piernikami na kuchence.

Niestety, moim piernikom nic nie pomoglo, choc nie raz probowalam, jabka
zdarzyly splesniec, a pierniki nie zmiekly :)

th

12. Data: 2005-11-09 13:45:54

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co prawda to nie jest switecynie, ale zajryzj do tego albumu, znajdziesz tu
coś do kolorowania, wyzcinania, skadania,a nawet pomoc do nauki pisania i
naukiangielskiego.

http://photo.163.com/openalbum.php?username=buffer12
3

Kasia - Chrumcia

13. Data: 2005-11-09 13:48:49

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze w piwnicy ??!!!

> [...]
>
> Niestety, moim piernikom nic nie pomoglo, choc nie raz probowalam, jabka
> zdarzyly splesniec, a pierniki nie zmiekly :)

czyli do chrzanu :(
a tak chcialam zrobic pierniczki :(((
w zeszlym roku zamiast nich zrobilam kruche ciasteczka i polukrowalam je
lukrem cytrynowym.. wisialy na choince pierwzego dnia - drugiego juz nie
zdazyly dotrwac bo co kto przechodzil to ukradkiem je sciagal - a moje 2
letnie wowczas dziecko - nadgryzalo po kryjomu kazzdy ktorybyl w jego
zasiegu :)

Justyna

14. Data: 2005-11-09 13:55:09

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> czyli do chrzanu :(
> a tak chcialam zrobic pierniczki :(((

Ponoc z jablkami to stary sprawdzony sposob, tyle, ze na moje pierniki
nie dziala :)

> w zeszlym roku zamiast nich zrobilam kruche ciasteczka i polukrowalam
> je lukrem cytrynowym..

Zamiast piernikow robilam ciastka piernikopodobne, czyli kruche z
przyprawa do piernika :)

th

15. Data: 2005-11-09 13:57:06

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast piernikow robilam ciastka piernikopodobne, czyli kruche z
> przyprawa do piernika :)
>
> th

ooo
Ty to masz leb - pardon kcialam napisac glowe :))))

to bede miala dwie wersje :)) i pierniczkopodobne
+ piernik z marchwi :)

pozdrawiam
Justyna

16. Data: 2005-11-09 15:02:37

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ooo
>Ty to masz leb - pardon kcialam napisac glowe :))))
>
>to bede miala dwie wersje :)) i pierniczkopodobne
> [...]
Jeśli ten marchwiowy to taki placek w foremce to bardzo prosze o
przepis, jeśli masz sprawdzony :)
Moolinea

17. Data: 2005-11-09 15:23:28

Temat: piernik marchwiowy
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

wkleje na privie :)
sprawdzony przez cala rodzine i znajomych :))

skladniki:
2 szkl mąki
1,5 ł proszku do pieczenia
1 płaska łyżeczka sody
1/2 - 1 ł soli
2 paczki przypraw piernikowych
1,5 szkl cukru
1 szkl oleju
4 jaja
1/2 kg marchwii startej na drobnych oczkach

i jak robic:
Mąkę przesiać, dodać proszek, sodę, sól, przyprawy. Zmiksować olej z
cukrem i wbijąc do tego po jednym jajku, wciąż ucierając. Gdy powstanie
już puszusta masa dodać suchą mieszaninę, a na końcu utartą marchew.
Mażna dodać bakalie.
Ciasto piec w nagrzanym do 180 st C piekarniku 40 min.

najlepiej w robocie :) najszybciej jest :)
pozdrawiam
Justyna

18. Data: 2005-11-09 15:26:52

Temat: Re: piernik marchwiowy
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

no jasne
co lamie po privie
jesus.. sorki za posta :)

pozdrawiam
Justyna

19. Data: 2005-11-09 16:07:34

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Nov 2005 16:26:52 +0100, Justyna <w...@l...pl> wrote:

>no jasne
>co lamie po privie
>jesus.. sorki za posta :)
>
>pozdrawiam
>Justyna
tylko napisz ile tej marchwi, bo i na priv i tu widze zapytajnik, a
piszę tu, bo może katoś jeszcze skorzysta, ciasto pychotka! :)
Moolinea

20. Data: 2005-11-10 11:05:16

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> Mampka rzuc przepis - moze sie pokusze :)))) bo kiedys jak zrobilam wyszly
> TAAAAAAAAAAAAKIE podeszwy ze dalo sie je jesc jedynie moczac w herbacie!!
> a generalnie jeden rzucony wybil niekcacy szybe :DDD

wiem, że nie powinnam tego robić, tzn bezczelnie zachwalać przepisu na
swojej stronie, ale piekę te pierniczki od 5. lat i nigdy się na nich nie
zawiodłam. Są odpowiednie dla amatorów twardych pierników (trzymane w
zamkniętej puszce) i dla amatorów miękkich pierniczków - zawsze miękną
wyłożone dwa dni przed jedzeniem na talerzyk, albo lepiej do koszyczka
wiklinowego, bo ładniej :)
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis290.html

całusy
Wkn przymierzająca się w weekend do szydełkowych aniołów na prezenty
(pierniczki zresztą też są w planie)

[szydełko] rękawiczki
[szydełko, druty] Ubranka dla naszych maluszków
xxx małe wzorki
Pasmanteria -Berlin.
[xxx] pytanko