pierniko-murzynek

1. Data: 2001-09-26 13:19:16

Temat: pierniko-murzynek
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

plis, ma ktos pod reka przepis? bo zaraz wychodze z pracy anie udalo mi sie
znalesc w archiwum:(

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-09-26 13:48:03

Temat: Re: pierniko-murzynek
Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maua piegowata" <m...@b...artcom.pl>:

> plis, ma ktos pod reka przepis? bo zaraz wychodze z pracy anie udalo mi sie
> znalesc w archiwum:(

Czy to to, co wklejam ponizej?

Pozdrawiam,

Evva
1. Data: 2001-09-26 13:53:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9osmg2$qbv$...@m...insert.com.pl...

> Czy to to, co wklejam ponizej?

toto :-)))

Wkn

1. Data: 2001-09-26 17:46:05

Od: "Alina" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 szklanka cukru i jedna szklanke mleka wraz z 4 lyzkami kakao plus cukier
waniliowy i 1/2 kostki tluszczu (jaki masz pod reka byle nie smalec ani
olej), zagotowac i troche przestudzic.Odlac toche do posmarowania ciasta na
wierzchu. Nastepnie dodac 3 cale jajka, 2 szklanki maki nie musi byc tortowa
plus proszek do pieczenia.Mozna dolozyc wedle fantazji co nieco bakali, jaki
skorek w cukrze itp.pieczemy standart. Mozna po upieczeniu przekroic ciasti
w poprzek jak na tort, przekladajac czy kolwiek. Pasuja powidla sliwkowe,
moze tez byc wwedlug pomyslunku lub tez co mamy w domu slodkiego i co nadaje
sie do takiego ciasta. Moga byc po troche z kazdego sloiczka resztek
dzemow, powidelktore rodzimka nie dojadla bo uwazala,że na przyklad sa ju za
staew bo sa w chlodziarce 2 tygodnie.Na wierzchu smarujemy ta polewa, ktora
odlalismy z garnuszka na poczatku calego przedsiewziecia.Pozdrowienia ala i
kot

1. Data: 2001-09-27 14:32:10

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie:)