Re: pierogi czeng

1. Data: 2002-09-17 06:00:07

Temat: Re: pierogi czeng
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czee!!

Ixmucane> Czy ktos z Szanownych Grupowiczów zna może przepis na pierogi
czeng? Byłabym
> niewymownie wdzieczna...
> Ixmucane pełna nadziei

A gdzie jadłaś takie pierogi, może to było danie specjalne jakiejś
restauracji o nazwie Cheng?

Pozdrawiam
Mirek

1. Data: 2002-09-17 16:18:50

Od: "Ixmucane" <Ixmucane@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[chlast]
> A gdzie jadłaś takie pierogi, może to było danie specjalne jakiejś
> restauracji o nazwie Cheng?
>
> Pozdrawiam
> Mirek

Ja ich nie jadłam, a przepisu poszukuje dla pewnego osobnika który kiedys ów
rarytet spozywał. Wiem że zawierają w sobie makaron ryżowy i grzybki moon, i
że ich sie nie gotuje tylko smaży. Przeryłam juz pół internetu szukajac
przepisu i cały dom szukając książki z chińskimi przepisami i nic...

zmartwiona Ixmucane

1. Data: 2002-09-18 03:34:47

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ixmucane" <Ixmucane@ poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
ów
> rarytet spozywał. Wiem że zawierają w sobie makaron ryżowy i grzybki moon,

Cheng to dosc popularne chinskie nazwisko, ale nigdy nie slyszalam o takich
pierogach. Makaron ryzowy uzywany jest jako skladnik nadzienia egg rolls,
albo spring rolls, ale jeszcze sie nie spotkalam, zeby wchodzil w sklad
pierogow. Pierogi po chinsku sa albo z miesem albo z warzywami i moga byc
smazone, lub gotowane na parze. Spytam jeszcze mojego szefa - Chinczyka.
katarzyna

1. Data: 2002-09-22 10:50:36

Od: "Jola Kuszczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czeng? Byłabym
>
> A gdzie jadłaś takie pierogi, może to było danie specjalne jakiejś

Re: olej migdałowy
Re: wspaniałość!
Re: Rolady Slaskie
Re: SOLARIA DOMOWE do opalania -SPRZEDAM
Dekoracja potraw ?