pierścionek zaręczynowy

1. Data: 2006-07-25 12:06:25

Temat: pierścionek zaręczynowy
Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Panie,
Mam pytanie odnośnie pierścionka zaręczynowego - zdaję więc sobie sprawę, że
to absolutnie nie ta grupa, ale czytając posty jestem pewna, że wszystkie
jesteście modne, na czasie i inteligentne i chętnie podzielicie się swoimi
doświadczeniami.
Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?
Dziękuję za Wasze odpowiedzi!
Pozdrawiam serdecznie
Magda

2. Data: 2006-07-25 13:05:58

Temat: Re: pierścionek zaręczynowy
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?

Ja od poczatku nosilam na lewej, wiekszosc moich kolezanek tez. Za lewa
strona przemawia chocby aspekt uzytkowy, wiekszosc ludzi znacznie rozni sie
rozmiarem strony lewej i prawej, golym okiem niezauwazalne, ale bardzo
czeste. No i jak potem przyjdzie zalozyc obraczke to pierscionek noszony na
prawej rece moze nie pasowac na lewa:) A np. w pierscionkach z brylantem nie
jest latwo zmieniac rozmiar ze wzgledu na stabilnosc trzymania kamienia.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-07-25 13:07:41

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?

Ja nosilam tradycyjnie na prawej.

Maja

4. Data: 2006-07-25 13:19:38

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe?

Pierscionek na prawej, obraczke na lewej.
Nie pytaj dlaczego, tak wyszlo po prostu.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

5. Data: 2006-07-25 15:48:41

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?
> Dziękuję za Wasze odpowiedzi!

Przed ślubem nosiłam na prawej, teraz na lewej a miejsce pierścionka zajęła
obrączka.
Olik

6. Data: 2006-07-25 16:38:34

Od: "Aneta" <aneta@[spamik]piwo.org> szukaj wiadomości tego autora

Ja nosze na prawej razem z obrączką.

7. Data: 2006-07-25 16:48:30

Od: Karmakoma <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Jul 2006 14:06:25 +0200, Magda napisał(a):

> [...]
> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?

na prawej. za 2 tygodnie mam slub i obraczke bede nosic na prawej a
pierscionek na lewej.

K.

8. Data: 2006-07-25 17:05:18

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <aneta@[spamik]piwo.org> napisał w wiadomości

> Ja nosze na prawej razem z obrączką.

Jak powyżej:-)

Pozdrawiam
Tysia

9. Data: 2006-07-25 17:24:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 25 lipca 2006 14:06 użytkownik
Magda, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chciałam spytać - pewnie banalne - na której ręce nosicie pierścionki
> zaręczynowe? Tradycyjnie prawa czy światowo lewa?

Na lewej, bo na prawej mam obrączkę :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2006-07-25 19:55:44

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <aneta@[spamik]piwo.org> wrote in message

> Ja nosze na prawej razem z obrączką.

A ja jeszcze dodam, ze zareczynowego nie nosze wcale, bo ma dosc szerokie to
miejsce, gdzie sa cyrkonie (niestety, na brylanty nie bylo nas stac... ;) ),
a obraczke tez mam szeroka, wiec na jednym palcu nie pasuje, a na lewej rece
nosze taka stara srebrna obraczke z listkami, ktora kiedys tam wygrzebalam u
mamy w 'srebrach'. I tak sie juz jakos przyzwyczailam...

Pewnie zaraz ktos powie, ze albo sie nosi zloto, albo srebro, ale jakos ja
sie tym nie przejmowalam nigdy, mam zdecydowanie wiecej srebrnych kolczykow
niz zlotych, zeby pasowalo do obraczki...

Maja

prostownica
Skad nagle krosty?
co do twarzy na upały ?
allegro po raz n-ty - pytanie do ekspertek
praca w promodzie