pierwsza, czyli niejako wstępna refleksja

11. Data: 2013-01-07 07:33:06

Temat: Re: pierwsza, czyli niejako wstępna refleksja
Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-06 21:24, Ghost pisze:

> Użytkownik "Szalony Chemik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> No wlasnie, i zadnych wskazowek jakby tu niskim nakladem podymac.

Jak chłopaki posiedzą tu jeszcze trochę i lokalny miszczu,
z którym coraz chętniej korespondują także poziomem,
wtajemniczy ich pewnie niedługo we wspaniałe możliwości tableta i
przeciwstawnego kciuka, to tanie i płytkie kobiety,
zresztą w kwestii których staną się prawdziwymi ekspertami,
będą interesować ich wyłącznie w zakresie wzajemnej wymiany fachowych
opinii,
a nie poznawczym czy ewentualnie "konsumpcyjnym".
I nawet jeśli się machną niechcący w jakiejś opinii w ferworze
trollowania o towaroznawstwie to z pewnością będą mogli liczyć na
asekurację i łagodne poparcie swojego autorytetu przez Ikselke i
tutejsze koleżanki.

12. Data: 2013-01-07 18:42:51

Od: Creamcheese <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07-01-2013 08:20, Marek wrote:

> Dlatego omijam szerokim lukiem ta siedzibe zagubionych w zyciu dzieci neo,
> ktorzy zamiast umacniac znajomosci w realu (kto w obecnych czasach widzial
> grupe zaprzyjaznionej mlodziezy na osiedlowm trzepaku?), tluka w ta
> klawiature
> jakies bzdury i wysylaja swoje kolejne idiotyczne zdjecie jak to sobie
> dlubal w nosie
> podczas komentowania innego idiotycznego zdjecia wirtualnej kolezanki,
> ktora
> pokazala kawalek cycka, zeby byc w centrum zainteresowania.

Tak jest!
Ująłeś to dokładnie tak, jak ja chciałem. Tyle, że zapewne nie jestem na
tyle mądry, aby tak napisac jak chciałem, czyli tak ja Ty ująłeś ;)

Na marginesie, przyznaję; mam konto na fejsie i zdarza się nawet, że coś
na profilu napiszę. No, ale są z tego profity - mogę obserwować tych, co
dłubiąc w nosie komentują cycki wirtualnych koleżanek. A mało co daje
taką radochę, jak obserwacja ;)

Aha, a osiedlowy trzepak istnieje u nas dalej. Tyle, że nie bardzo idzie
wytrzepać dywaniki, bo za dużo flaszek i petów.

Pojęcie katolika o katolicyźmie
Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
Witajcie!
Puszczalska dziewicą
hello