pierwsza wizyta uniemowlaka?!

11. Data: 2007-10-25 10:18:28

Temat: Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ffpoa0$q2g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Słonko świeci, deszczyk pada... a *Anna* takie rzeczy opowiada:

> U nas w rodzinie tradycja "w pieluchę" jest podtrzymywana tylko przez
> starsze pokolenie.
> Babcie i prababcie dają drobiazg (typu grzechotka) + parę zł w "pieluchę".
> Moje maluchy dostawały 20 - 50 zł.
> Znajomi i reszta rodziny przynosili zabawki, ubranka czy też inne
> praktyczne
> akcesoria dla dziecka.

no już myślałam że zwariowałam,
ale ktoś jednka tak praktykuje...:o)
tylko wygląda na to, że to raczej rodzina daje 20-50 w pieluchę a znajomi
raczej prezencik?
no to chyba przyniesiemy w takim razie też
jakiś gryzak lub śpiochy + dla mamy czekoladki (których i tak jej nie wolno,
bo małe dostanie zatwardzenia:o(
a dla taty siakąś butlę wyskokową...

dzięki za wszystkie opinie

pozdr
anna

12. Data: 2007-10-25 10:19:16

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ja też pierwsze słyszę.
> BTW co to jest uniemowlak i czy trzeba się tego bardzo bać?
>
> ;)

oczywista oczywistość że chodziło o " u niemowlaka" a nie " uniemowlaka"
:o)))

pozdrawiam
anna

13. Data: 2007-10-25 10:29:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> a dla taty siakąś butlę wyskokową...

Tak się zastanawiam, czy w tym temacie jest jakaś szansa na zmianę.
Jakoś się tak w tym kraju przyjęło, że tą butle trzeba przynieść, a potem
ludzie się dziwią, że ojciec pijak przepuszcza wszystkie pieniądze...
Przecież to jest wizyta u niemowlaka, czyli potencjalnie on i jego dobro
jest najważniejsze. Skąd pomysł, żeby mu rozpijać tatusia? A czy aby na
pewno mamusia przynoszenie alkoholu uważa, za dobry pomysł, czy też może za
rozpijanie jej męża?

Ale ja to jakaś taka dziwna jestem...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

14. Data: 2007-10-25 10:37:23

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ffpr6b$hdt$1@news.onet.pl...

> [...]
> Jakoś się tak w tym kraju przyjęło, że tą butle trzeba przynieść, a potem
> ludzie się dziwią, że ojciec pijak przepuszcza wszystkie pieniądze...

Eeeee tam... Jak my robiliśmy imprezę z okazji urodzin młodej (dla znajomych
z pracy) to wiadomo było, że alkoholu nie ma co przynosić, więc jako
zamiennik dostało się starszemu duuuże pudło Lego StarWars. A potem były
pielgrzymki do drugiego pokoju, gdzie młody siedział i składał, bo każdy
chciał chociaż kawałek statku ułożyć ;-)

Agnieszka

15. Data: 2007-10-25 10:43:16

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się zastanawiam, czy w tym temacie jest jakaś szansa na zmianę.

Pewnie, że jest szansa trzeba tylko pomysł zapodać. Jak nie alkohol to co
nadaje sie na prezent dla ojca dziecka?
Życzenia mojego męża: łuk sportowy, kajak, biegówki ;-)

Pozdrawiam

Monika

16. Data: 2007-10-25 10:48:15

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> dla mamy czekoladki (których i tak jej nie wolno, bo małe dostanie
> zatwardzenia:o(

To po co jej taki chybiony prezent? Totalnie bez sensu.
Nie lepiej przynieść coś, z czego faktycznie skorzysta?

JW

17. Data: 2007-10-25 10:51:26

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Skąd pomysł, żeby mu rozpijać tatusia? A czy aby na pewno mamusia
> przynoszenie alkoholu uważa, za dobry pomysł, czy też może za rozpijanie

Teksty masz lepsze niż LPR'owska czołówka ;-)
Faktycznie uważasz, że prezent w postaci alkoholu, w linii prostej prowadzi
do rozpicia się prezentobiorcy czy tylko sobie jaja robisz?

JW

18. Data: 2007-10-25 10:56:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ffpr6b$hdt$1@news.onet.pl...

> Ale ja to jakaś taka dziwna jestem...

Nie jesteś dziwna.
Mnie się też nie podoba akurat z tej okazji przynoszenie alkoholu tacie (z innej
owszem- jak lubi trunek jakowyś z umiarem popić;-).
My czasem jesteśmy obdarowywani alkoholem i zalega on w lodówce.
Jedna flaszka wina wala mnie się tam od świąt wielkanocnych.

Mój TŻ nie lubi alkoholu (czasem piwo raz /dwa do roku), ja albo ciężarna albo
karmiąca ;-)

Ula (ulast)

19. Data: 2007-10-25 10:59:12

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" :

> Pewnie, że jest szansa trzeba tylko pomysł zapodać. Jak nie alkohol to co
> nadaje sie na prezent dla ojca dziecka?
> Życzenia mojego męża: łuk sportowy, kajak, biegówki ;-)

Mój mąż woli sprzęt wspinaczkowy i narty tourowe. ;-)

Ale moim zdaniem taki prezent powinien sie moim zdaniem zawierać w kwocie
około 20-30 zł.
Mój pomysł - ładny kalendarz (naścienny, lub wypasiony zeszytowy), męska
kosmetyczka sportowa, wisiorek na klucze z latarką itd.

Pozdrowienia

Basia

20. Data: 2007-10-25 11:10:38

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> [...]
> pieluchę".
>
> Jak to jest faktycznie co wypada a czego nie?!

Najpierw wypadało by poszukać właściwej grupy dyskusyjnej :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Okulary do pływania
rankingi gimnazjów?
do mam gimnazjalistów
Znowu wycieczka - tym razem przedszkolna
Sklepik w szkole