pierwsza wizyta uniemowlaka?!

191. Data: 2007-10-30 20:29:05

Temat: Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2007 20:50:41 +0100, medea napisał(a):

> Ojej! Cóż za finezyjnie zakamuflowana aluzja. Albo ja dzisiaj nie w
> formie ;-).

Siwa zawsze finezyjnie kamufluje
--
Elżbieta

192. Data: 2007-10-30 20:51:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Siwa zawsze finezyjnie kamufluje

Tylko tym razem trochę późno. Wątek wisi od 5 dni i już ktoś zwracał
uwagę, że NTG, więc się nie spodziewałam ;-).

Ewa

193. Data: 2007-10-30 21:03:56

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Tylko tym razem trochę późno. Wątek wisi od 5 dni i już ktoś zwracał
> uwagę, że NTG, więc się nie spodziewałam ;-).

Moja droga, na ekspres to trzeba mieć specjalny bilet.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

194. Data: 2007-10-30 21:13:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Moja droga, na ekspres to trzeba mieć specjalny bilet.

No i destynację odpowiednią ;-).

Pozdrawiam
Ewa

195. Data: 2007-10-30 21:13:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Moja droga, na ekspres to trzeba mieć specjalny bilet.

Alkohol mi wylałaś kobieto!

Qra, a piję, mam powód ;-)

196. Data: 2007-10-30 21:15:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, a piję, mam powód ;-)

Jeszcze raz dobrego zdrówka życzę - też popijam na Twoją cześć :-).

Ewa

197. Data: 2007-10-31 08:58:28

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Ale dlaczego? Wcale często słyszę, że to, i to, i to, i to - nie
> wchodzi. Reszta ok.
> W dodatku zmienne potrafi być, dzisiaj nie wchodzi, jutro już tak.

No ja jakoś niezbyt często. Poza tym to może być przecież tak, że wcale
nie chodzi o to co mama zjadła. Może chodzić o kota, proszek, dezodorant
mamy, oliwkę, całą masę rzeczy...

> To było wyżej, pod 'i owszem' ;)
> Nie zakładać, jeść jak leci. Ale jak się już coś pojawi z typowych
> objawów nietolerancji, to nie macać tygodniami (naprawdę eliminacja może
> tyle zająć), tylko skrócić dochodzenie do minimum.

W sumie chyba masz rację. Ale mi chodzi bardziej o tę pierwszą część. Że
jeść a dopiero jak coś nie ten tego to działać.

> Oczywiście bez ortodoksji, jak po spróbowaniu kapuchy kiszonej
> dziecko dostało rozwolnienia, to nie szukałam na siłę kolejnego
> kandydata, tylko z żalem pożegnałam się na jakiś czas z ulubioną
> surówką.

A ja sprawdzałam zawsze kilka razy. Bo może wcale nie to?

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

198. Data: 2007-10-31 08:59:13

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> Ale bywa, że alergia jest dziedziczna. Wtedy wiadomo czego można się
> spodziewać.

Ale nie o takim przypadku tu mowa.

LL

199. Data: 2007-10-31 14:27:02

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

29.10.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Owszem czegoś innego. Jednakowoż mającego z owymi wyrzutami jedną wspólną
> cechę - manipulowanie i ograniczanie. No ale ja to dziwna jestem, moimi
> poglądami przejmować się naprawdę nie musisz ;-)

Oczywiście, nie nalezy się tak przejmować, zwłaszcza, że temat jest na
inną grupę. Czyli NTG.
:)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> Magda 8 lat, Marcin 5 lat

200. Data: 2007-10-31 14:30:55

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

30.10.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Przede wszystkim chcę być uczciwa wobec siebie.

Czy uczciwość wobec siebie, nie prowadzi do moralnych manowców ?
IMO to relatywizm.

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> Magda 8 lat, Marcin 5 lat
http://msk-system.pl/majkowscy

Okulary do pływania
rankingi gimnazjów?
do mam gimnazjalistów
Znowu wycieczka - tym razem przedszkolna
Sklepik w szkole