pierwsza wizyta uniemowlaka?!

201. Data: 2007-10-31 14:31:57

Temat: Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

30.10.2007, Stalker <t...@i...pl> napisał(a)

> O dżizas, a ja głupi myślałem, że dlatego że im z własną żoną dobrze :-D

Kobiety inaczej myślą.
;)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> Magda 8 lat, Marcin 5 lat

202. Data: 2007-10-31 14:32:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:fga3iv$190$2@news.onet.pl...
> 30.10.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Czy uczciwość wobec siebie, nie prowadzi do moralnych manowców ?
> IMO to relatywizm.

Ktoś Cię starsznie oszukał.

Agnieszka

203. Data: 2007-10-31 14:38:00

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tylko zwyczajnie z poczucia odpowiedzialności. A to nie jest to samo co

Chciałbym abyś doprecyzowała: odpowiedzialność wobec czego/kogo ?

204. Data: 2007-10-31 14:40:51

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

30.10.2007, medea <e...@p...fm> napisał(a)

> Tylko tym razem trochę późno. Wątek wisi od 5 dni i już ktoś zwracał
> uwagę, że NTG, więc się nie spodziewałam ;-).

Juz ktos zwracał na to uwagę...bu.
No to ja musze częściej "wpadać na grupę".
:>

205. Data: 2007-10-31 14:41:40

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

30.10.2007, medea <e...@p...fm> napisał(a)

> Jeszcze raz dobrego zdrówka życzę - też popijam na Twoją cześć :-).
Koniaczek ?
;)

206. Data: 2007-10-31 14:46:33

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

31.10.2007, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

Nie sądzę, to moje własne przemyślenia.
Jeśli sami jesteśmy wyznacznikiem swojej moralności...
:D

207. Data: 2007-10-31 14:52:38

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lolalny Lemur*. Seriously? Seriously.

> A u nas nie pija się alkoholu poza dużymi spotkaniami rodzinnymi czyli
> powiedzmy 5-6 razy do roku. Wyjątek dla piwa - mąż popija czasem
> wieczorami, ale nie zostawia otwartych butelek w lodówce.

Jednak bez alkoholu nie dajecie rady ze sobą wytrzymac?; )

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

208. Data: 2007-10-31 18:28:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> Juz ktos zwracał na to uwagę...bu.

Głasku głasku, następnym razem nauczę się Twoich postów na pamięć ;-).

> No to ja musze częściej "wpadać na grupę".

Ano wpadaj częściej :-).

Pozdrawiam
Ewa

Okulary do pływania
rankingi gimnazjów?
do mam gimnazjalistów
Znowu wycieczka - tym razem przedszkolna
Sklepik w szkole