Re: pierwsze jaskółki

1. Data: 2009-06-03 18:44:34

Temat: Re: pierwsze jaskółki
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:h05boi$2kj$1@news.onet.pl...
> ""Nie wiem, co będzie dalej, ale dzieci nie oddam" - mówi ojciec czwórki
> dzieci, któremu sąd nakazał oddanie ich do rodziny zastępczej. Wśród
> maluchów jest trzyletnia Nikola, która w maju zaginęła i noc spędziła w
> pijackiej melinie. Cała rodzina Szukielów z Białegostoku uciekła do
> Warszawy. Rodzice zarzekają się, że o dzieci będą walczyć do końca."

A o czym my w ogóle dyskutujemy? Ktoś piszę, że rodzice faktycznie mało
odpowiedzialni, ktoś, że pracownicy socjalni przesadzili, etc. Przecież to
wszystko nie na temat! Jakim prawem ktoś w ogóle może pomyśleć, żeby odebrać
biologicznym dzieciom ich dziecko?! Do czego doszło- na co my sobie
pozwalamy?! W latach 70 pielęgniarka w Holandii dokonała eutanazji na swojej
mamusi. Ot, nikt się nie zdziwił, że sąd potraktował ją surowo i poszła
siedzieć. Odpowiedni ludzie czuwali, i- dziś wielu starszych ludzi boi się
Holandii iść do szpitala. Po prostu- łatwo im coś podetknąć do podpisu
(szcególnie, jak mają kasę a rodzina namawia). Proceder jest dość
powszechny- a ludzie kombinują, żeby może trochę zaostrzyć kryteria
stosowania eutanazji, zamiast spróbować zrozumieć, do czego doszli- i
bezwzględnie jej zakazać.
Oddać dzieci na wychowanie zboczeńcom? W latach osiemdziesiątych ubiegłego
wieku w Wielkiej Brytanii sąd rozpatrywał taką sprawę- i oczywiście nie miał
wątpliwości. Tym bardziej, że opinie ekspertów były jednoznaczne:
skrzywdzone, porzucone dziecko zostanie ponownie skrzywdzone przez chore
środowisko homoseksualnych opiekunów. A dziś? Katolicka agencja adopcyjna
zostaje zmuszona do oddania dzieci pedziom.
Czy próbowaliście sobie może wyobrazić gdzieś 30 lat temu- żeby ktoś z
ludzkich zwłok zrobił coś tak barbarzyńskiego (wątek Czy nie jest tak,że
terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?). Ot- faceta
by zapuszkowano, zwłoki pochowano. A dziś?!

Czy naprawdę trudno stwierdzić, do czego to wszystko zmierza?!
pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2009-06-03 23:06:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na nietolerancję wobec wpajania dzieciom przez rodziców
zezwięrzęcenia?

http://wyborcza.pl/1,91566,5474691.html

--
CB

"Chiron" <e...@p...com> napisał(-a)
w wiadomości news:h06g54$4g5$1@node2.news.atman.pl:

> ... Jakim prawem ktoś w ogóle może
> pomyśleć, żeby odebrać biologicznym dzieciom ich dziecko?!
> Do czego doszło- na co my sobie pozwalamy?!

Jak to ''oni'' nie widzą ludzi,a jedynie dogmaty.
WOJNA O DZIECKO?
Biora sie za Palikota?
Re: wybory idą, czas podkręcać wskaźniki
Re: wybory idą, czas podkręcać wskaźniki