Re: pierwsze wrażenie (?)

From: "Marcin \"wróbel\" Wróblewski" <d...@o...plNOSPAM>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pierwsze wrażenie (?)
Date: Mon, 24 Mar 2003 01:00:30 +0100

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
news:b5lgbh$e91$1@nemesis.news.tpi.pl...

> chyba nigdy nie miałeś problemu z paznokciami? :) wyglądają jeszcze
gorzej..
> bo obgryzione są nienaturalnie krótkie (mogę się nie znać bo nigdy nie
> obgryzałam;) a rozdwojone.. rozpadają się na wszystkie strony.. bleee... i
> nic się nie da z tym zrobić ;(
>
> chodzi mi tylko o to, że przeważnie zwracamy uwagę /powierzchownie
oceniając
> człowieka/ na rzeczy niezależne od niego. to może być kolor oczu, uśmiech,
> dłonie... etc. a w większości przypadków.. on po prostu tak ma.. czasem
> [...]

Nie do końca się z Tobą zgodzę. To czy dany człowiek wygląda na zadbanego
zależy wyłącznie od niego, a o tym właśnie piszę. Wiem, że nie każda kobieta
może szczycić się szczupłymi dłońmi z długimi paluszkami, ale każda kobieta
ma wybór czy będzie mieć paznokcie długie na pół metra z "nadziubdzianymi
wzorkami czy też krótsze mniej rzucające się w oczy, czy też obgryzione.
Wydaje mi się, że w zależności od tych "parametrów" można już coś powiedzieć
o człowieku.