pierwszy okres przy pigulkach...

1. Data: 2002-07-20 12:43:31

Temat: pierwszy okres przy pigulkach...
Od: "Marta Radkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... Mam pewien problem. Jestem w 3-cim dniu po zazyciu ostatniej pigulki
z pierwszej paczki. Powinnam miec juz okres, ale jak dotad nic. Czy to znaczy,
ze ze mna jest cos nie tak? Czy moge byc w ciazy? Oczywiscie seks byl:)
Tabletki zazywalam regularnie. Czy powinnam zglosci sie do lekarza? Z gory
dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam
Marta
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2002-07-20 15:04:35

Temat: Re: pierwszy okres przy pigulkach...
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Radkiewicz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tabletki zazywalam regularnie. Czy powinnam zglosci sie do lekarza? Z gory

Ciąża b. mało prawdopodobna. Miesiączka może wystąpić 4-5 dnia. Może się też
tak zdarzyć, że nie pojawi się wcale.
pozdr tolo

3. Data: 2002-07-20 15:54:59

Od: "Marta Radkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie. Przypuscmy, ze nie bede miala okresu wcale. Co wtedy mam
zrobic? Jak zaczac nowa paczke? Pewnie powinnam odwiedzic lekarza... Dzieki
jeszcze raz.

4. Data: 2002-07-20 18:06:06

Od: "Ania Rokicinska" <a.rokicinskaNOSPAM(at)post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wielkie. Przypuscmy, ze nie bede miala okresu wcale. Co wtedy mam
> zrobic? Jak zaczac nowa paczke? Pewnie powinnam odwiedzic lekarza...
> [...]

Zrobic test ;-)

A na poważnie to w takim wypadku warto odwiedzić lekarza, szczególnie jeśli
to pierwszy cykl z tabletkami.

Pozdrawiam,

Ania

5. Data: 2002-07-23 15:06:19

Od: "Marta" <m...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Radkiewicz" <m...@w...pl> wrote in message
> Dzieki wielkie. Przypuscmy, ze nie bede miala okresu wcale. Co wtedy mam
> zrobic? Jak zaczac nowa paczke? Pewnie powinnam odwiedzic lekarza...
Dzieki
> jeszcze raz.

Nawet jeśli nie będziesz miała okresu to powinnaś normalnie (po 7dniowej
przerwie) zacząć następne opakowanie. Jeśli okres się pojawi, to też zacznij
nowe opakowanie po takiej samej przerwie, nawet jeśli krwawienie będzie
jeszcze trwało.

Jeśli okres nie pojawi się w dwóch z kolei przerwach w braniu tabletek, to
zaistnieje podejrzenie ciąży - wtedy wizyta u lekarza albo test.

Pozdr.

6. Data: 2002-07-24 08:39:00

Od: "AniaG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze ze mna jest cos nie tak? Czy moge byc w ciazy? Oczywiscie seks byl:)
> Tabletki zazywalam regularnie. Czy powinnam zglosci sie do lekarza?

Witam serdecznie! Może troszke na marginesie, ale jednak. już od dłuższego
czasu czytam sobie tutaj o problemach z zażywaniem tabletek. nie wiem jak to
jest w chwili obecnej, ale ja dostając pierwsze opakowanie antkoncepcyjnych
od lekarza dowiedziałam sie dokładnie wszystkiego włącznie z dogłębną
analizą ulotki (wskazania, przeciwskazania, stosowanie). Wyszłam z gabinetu
oszołomiona, ale przynajmniej nie musiałam sie martwic tak jak wiekszośc
dziewczyn, które tutaj pisują. W związku z tym moje pytanie: czy w chwili
obecnej lekarz wypisuje "nowicjuszce" recepte, a następnie mówi dziekuje, do
zobaczenia, ... Nie uświadamia jej, nie mówi jak to stosować??
pozdrawiam
Anka

przykry problem
Poszukuję leku do oczu: OFTAGEL