pies

11. Data: 2004-02-01 17:04:11

Temat: Re: pies
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:bvikmq$aoj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl>
(...)
> [...]
> któremu, mogłem jeść z miski. Naprawdę.
> Spaniele najszybciej się uczą poprzez zabawę, nie lubią jak się im
> cokolwiek narzuca.
> I delikatnie z nimi postępować, z czułością ale też i wymagać i być
> stanowczym ale nie bić bo się kiedyś odwdzięczy. To rasa dla spokojnych
> i rozważnych ludzi, kochających zwierzęta ale mających podejście do
> psów. Inaczej to one będą wiodły prym w rodzinie. Spaniele to zwierzę
> stadne i zawsze walczą o swoje miejsce w stadzie. Kochają dzieci
> "swoje". Nie lubią jak się im dokucza. Są bardzo pamiętliwe i lepiej ich

Nie. Nie mialam. Mam zupelnie inne psy.
Dlatego napisalam 'podobno'. Czytalam kilka niepochlebnych opinii
wlascicieli
na temat tych psow i powtarzalo sie stwierdzenie, ze sa niezbyt lotne.
A niestety rasa psa jest bardzo wazna w procesie uczenia.
Ludzie zwykle nie zdaja sobie sprawy z tego faktu,
"bo pies to pies", ale psy roznych ras ucza sie calkiem inaczej i z roznym
skutkiem.

Magda

12. Data: 2004-02-01 18:09:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-02-01 18:16:04

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl>
> Nie. Nie mialam. Mam zupelnie inne psy.

A jakie? Bo ja już miałem boksera, kundelka, w/w a teraz sznaucer
miniatura i rosyjski niebieski.
;-)

> Dlatego napisalam 'podobno'. Czytalam kilka niepochlebnych opinii
> wlascicieli
> na temat tych psow i powtarzalo sie stwierdzenie, ze sa niezbyt lotne.

Zapytaj te psy co o tym myślą.
;-)

> A niestety rasa psa jest bardzo wazna w procesie uczenia.

Rasa? Ciekawe.

> Ludzie zwykle nie zdaja sobie sprawy z tego faktu,
> "bo pies to pies", ale psy roznych ras ucza sie calkiem inaczej i z
roznym
> skutkiem.

I dlatego do każdej rasy (nie mówiąc już o psie) należy podchodzić
indywidualnie, z rozsądkiem i miłością. Bo to tylko zwierzę i to zależne
od nas.
Znasz powiedzenie: Jaki pan taki pies?
Jest jak najbardziej prawdziwe.
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

14. Data: 2004-02-01 18:59:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A jakie? Bo ja już miałem boksera, kundelka, w/w a teraz sznaucer
> miniatura i rosyjski niebieski.

:)
kazdy wie
ze psy dziela sie na JAMNIKI i wszystkie pozostale
:)

15. Data: 2004-02-01 19:15:36

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rosyjski niebieski.
> ;-)

Pies czyli kot?

Pozdrawiam
Ewa

16. Data: 2004-02-01 20:02:13

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> i tak po boletusiemu je zlaczyles

Boletus sie juz trzeci dzien nie odzywa, to ktos musi ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2004-02-01 20:07:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> Rasa? Ciekawe.

Jerzy, nie pamiętasz?

- Pies?
- Pies.
- Piesek. Jaka rasa?
- Szlag mnie trafiii!
- Słuchaj, Rozenzweigowa ma na sprzedaż psa? Czy to jest może łyżew?
Wiesz, ja bym chętnie kupił, bo Hipek bardzo chce łyżwa. No,
ostatecznie może być sweter, albo bulgot, albo taki mały, biały
dupelek. Słuchaj, tylko broń Boże jajnik! A to jest jaka rasa?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien profesor ze Żnina
Zapragnął posiąść Stalina.

18. Data: 2004-02-01 21:25:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boletus sie juz trzeci dzien nie odzywa, to ktos musi ...
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Musiałem nieco odetchnąć od lawiny
błędów ortograficznych szerzących się,
jak grypa na naszej grupie:-(((

Pozdrawia boletus

19. Data: 2004-02-01 21:37:17

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Pies czyli kot?

Nie, kot który, jest jak pies.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

20. Data: 2004-02-01 21:46:24

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>
> Musiałem nieco odetchnąć od lawiny
> błędów ortograficznych szerzących się,
> jak grypa na naszej grupie:-(((

Tiaaaa, pewnie Dziadek zapędził cię do oglądania filmów.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---