pies w domu vs syn

111. Data: 2004-11-09 21:59:18

Temat: Re: pies w domu vs syn
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:

>>>same fiuty na ziemi a nie faceci
>>
>>Kolejna niewyżyta:-)
>

> bosze, jak wy sie wszyscy przeceniacie

Ze źródeł zblizonych do jego żony wiemy, że się raczej nie przecenia i
naprawdę ma..... ;)

Eulalka

112. Data: 2004-11-09 22:31:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> PS. Ja tylko sbieram materiał.

Nakarmiłeś Andrzeja B. czy ja mam to zrobić?

JoP

113. Data: 2004-11-10 07:14:24

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> nie zapominaj o tym, ze jakby n30 mialby juz sie teoretycznie wyprowadzic,
> to ma prawo dostac od rodzicow alimenty - tak gwoli scislosci
> wiec niezaleznie od tego, czy mieszka w domu, czy poza domem, rodzice maja
> obowiazek utrzymywac go na takich samych zasadach, jak 16 - letnia siostre
> n30

Czytałaś kiedyś KRO czy tylko masz info, jakie wymieniają między sobą
sfrustrowani, roszczeniowi szczeniacy ?

Monika

114. Data: 2004-11-10 11:04:16

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Pasikowski wrote:

> Nie slyszalem, nie widzialem, nie rozumiem.
> Nie mozna kogos kochac jednoczesnie go nie lubiac. Mozna kogos lubic
> niekochajac, odwrotnie nie da rady. Jesli uwazasz, ze jestes w stanie
> kochac druga osobe jednoczesnie jej nie lubiac, oszukujesz sama siebie
> oraz te druga osobe.
>
> ...kocham swoja prace, ale jej nie lubie.
> ...kocham zwierzeta, ale ich nie lubie.
> ...kocham swoich synow, ale ich nie lubie?
>
> o co tu chodzi? Daj jakis przyklad, jakis konkret, sprowadz mnie na
> ziemie.

Mogę ja? Kocham swoją kuzynkę, bo razem się wychowałyśmy, spędziłyśmy
razem wiele fantastycznych lat; jeśli będzie potrzeba zawsze jej pomogę,
stanę w obronie itp. Jednocześnie kuzynka wyrosła na osobę o
całkowicie różnym od mojego zapatrywaniu na świat, innych priorytetach i
niezbyt dobrze się czuję w jej towarzystwie i nie zabiegam o nie (wręcz
unikam). Rozumiesz? Kocham, ale nie lubię.

Pozdrawiam,
Karola

115. Data: 2004-11-10 19:25:35

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czytałaś kiedyś KRO czy tylko masz info, jakie wymieniają między sobą
> sfrustrowani, roszczeniowi szczeniacy ?

czytalam, ale widac ze ty nie

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

116. Data: 2004-11-10 19:59:44

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytalam, ale widac ze ty nie

Serio? A po czym to poznałaś ? :D

Monika

117. Data: 2004-11-10 20:04:41

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bosze, jak wy sie wszyscy przeceniacie

Zaraz, zaraz...
Puchaty zasugerował, że jesteś niewyżyta czyli, że żaden facet nie
wychędożył Cię tak, abyś była wyżyta - czyli albo złożył samokrytykę, w
imieniu rodu meskiego, albo zasugerował, że należysz do typu, z jakiegoś
powodu nie nadającego się do zaspokojenia.

A Ty mu odpisałaś, że wszyscy (faceci?) się przeceniają?

Znowu nie zrozumiałaś ?? :D

Monika

118. Data: 2004-11-10 20:13:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba ty mnie nie zrozumialas !!!
> rotfl

A ktokolwiek, kiedykolwiek tego dokonał ? :D

Monika

119. Data: 2004-11-10 20:14:34

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

120. Data: 2004-11-10 20:16:11

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Serio? A po czym to poznałaś ? :D

czy tobie wszystko trzeba tlumaczyc i pokazywac jak dziecku??

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl