pies w domu vs syn

121. Data: 2004-11-10 20:17:26

Temat: Re: pies w domu vs syn
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cmtt85$1rv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy tobie wszystko trzeba tlumaczyc i pokazywac jak dziecku??

Wiesz, jeśli ktoś stwierdza coś, to wypadałoby, żeby umiał to, chociaż w
przybliżeniu, uzasadnić.

Nie wymagam tego tylko od niemowlaków - przyznaj się, że jesteś na podobnym
poziomie rozwojowym, to dam ci spokój :D

Monika

122. Data: 2004-11-10 20:20:06

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no coz
> za dobrze to o was jak widac nie swiadczy
> buhahahaha

Jasne, jasne...

Cały świat jest "gupi" tylko jedna RDz taka bystra, bo pisze
pseudointeligenckie bełkociki :D

Monika

123. Data: 2004-11-10 20:24:28

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo
> naprawde???
> ale w sumie srednie IQ internautow narodowego testu o czyms jednak
swiadczy

Tia? Świadczy?
Ale zdajesz sobie sprawę, że ty też należysz do grona przeciętnych
internautów ?
I jak dotąd nie pokazałaś w necie nic, co mogłoby dawać choćby cień szansy
na to, że jest inaczej?

Monika

124. Data: 2004-11-10 20:25:06

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro chcesz...
> przyznaje sie

OK, obiecuję, że od tej pory nie będę się śmiała z żadnej głupoty, którą tu
napiszesz

Monika

125. Data: 2004-11-10 20:25:16

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A ktokolwiek, kiedykolwiek tego dokonał ? :D
>
> Monika

no coz
za dobrze to o was jak widac nie swiadczy
buhahahaha

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

126. Data: 2004-11-10 20:26:42

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

127. Data: 2004-11-10 20:29:15

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

128. Data: 2004-11-10 20:33:23

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internautów ?
> I jak dotąd nie pokazałaś w necie nic, co mogłoby dawać choćby cień szansy

a po co mam pokazywac cokolwiek??
sram na ludzi i mam gdzies co oni sobie o mnie mysla
to mi wystarcza

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

129. Data: 2004-11-11 00:36:50

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> Czytałaś kiedyś KRO czy tylko masz info, jakie wymieniają między sobą
> sfrustrowani, roszczeniowi szczeniacy ?

W damskim kiblu, zapomniałaś dodać.

Pozdrawiam,
Karola (i głupawka)

130. Data: 2004-11-11 09:24:38

Od: Old Rena <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P. T. Sebastian Pasikowski sobie pisze a muzom:

> Nie slyszalem, nie widzialem, nie rozumiem.
[ciach]

> ...kocham swoich synow, ale ich nie lubie?

Późno odpowiadam, a tymczasem Karolina "duszołap" już wyjaśniła, co miałam
na myśli :). Tak, w relacjach rodzinnych może zaistnieć taka sytuacja, że
istnieje miłość rodzicielska lub dziecka do rodziców lub związana z innymi
więzami krwi... i jednocześnie nie ma "lubienia kogoś". Jakieś cechy
charakteru tej osoby powodują, że nie potrafimy jej w pełni polubić, czujemy
do niej niechęć. Paradoksalne, fakt. Faceci tak nie mają?

Pozdr.
--
Old Rena
[Renata Gierbisz]