pigulka - za szybko :/

1. Data: 2004-10-16 23:42:11

Temat: pigulka - za szybko :/
Od: "Betterman" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja kobieta z niewiadomych mi powodow polknela wczoraj (sobota godz 22)
pigulke antykoncepcyjna.
Problem w tym ze powinna zaczac brac dopiero od poniedzialku.
Nie mam pojecia jakim cudem pomylila sie o dwa dni :/
Pytanie co robic teraz? Czy ma wziasc jutro druga z cyklu a w poniedzialek
kupic nowe opakowanie i wziasc znowu pierwsza i robic normalny cykl? Czy
poczekac do wtorku i dopiero wziasc druga?
Bierze Milvane. Szit co mam jej poradzic? Podejrzewam ze i tak w
poniedzialek z rana do lekarza, tylko ze chce ja uspokoic i powiedziec co
teraz bedzie bo sie stresuje. ehhh....

Pozdrawiam i prosze o rade

betterman

2. Data: 2004-10-17 00:29:14

Temat: Re: pigulka - za szybko :/
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Problem w tym ze powinna zaczac brac dopiero od poniedzialku.
> Nie mam pojecia jakim cudem pomylila sie o dwa dni :/

jesli to jest któres opakowanie kolei , to przerwe mozna skrócić :)) brac tak
jak sie zaczęło juz całe opakowanie , zmieni sie tylko dzien przyjmowania
pierwszej pigulki z poniedziałku na sobote ;)

> Pytanie co robic teraz? Czy ma wziasc jutro druga z cyklu a w poniedzialek
> kupic nowe opakowanie i wziasc znowu pierwsza i robic normalny cykl? Czy
> poczekac do wtorku i dopiero wziasc druga?

w zadnym wypdku przerywac, jak ju zaczeła niech bierze tak jak zaczela ( nawet
jesli jest to jej pierwsze opakowanie pigulek, co najwyzej dla spokoju
zabezpieczajcie sie dodatkowo jesli to 1 opakowanie, jesli któreś z kolei ,
nie ma takiej potrzeby ) Poza tym Milvane maja taki sam sklad wiec kupowanie
kolejnego opkowania tylko po to zeby wziąc pierwsza pigulke jest bez sensu ;))
dni tygodnia maja tylko ulatwic branie pigulek

> Bierze Milvane. Szit co mam jej poradzic? Podejrzewam ze i tak w
> poniedzialek z rana do lekarza, tylko ze chce ja uspokoic i powiedziec co
> teraz bedzie bo sie stresuje. ehhh....

a po co do lekarza?? przerwe miedzy opakowaniami mozna skrócic, nie mozna
tylko wydłuzyc tzn. zrobić dłuzszą niz 7 dni . Ajesli to jej pierwse
opakowanie to brałabym dalej tak jak wzielam , zabezpieczając sie przez ten
miesic dodatkowo.W zdnym wypadku przestawac brac w koncu hormony to nie
cukierki

> Pozdrawiam i prosze o rade

ni emacie czym sie denerwowac

pozdrówka

Aska

3. Data: 2004-10-17 08:08:51

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym Milvane maja taki sam sklad
> dni tygodnia maja tylko ulatwic branie pigulek

Nie, Milvane są trójfazowe.

z resztą się zgadzam.

4. Data: 2004-10-17 08:33:32

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, Milvane są trójfazowe.
>
> z resztą się zgadzam.

aaaaaa faktycznie , mala pomylka , masz racje Justy

pozdrówka

Aska

5. Data: 2004-10-17 09:29:49

Od: "Betterman" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo za odpowiedz

pozdrawiam

betterman

6. Data: 2004-10-17 20:09:46

Od: "Betterman" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy jesli te tabletki sa trojfazowe to mozna tez skrocic przerwe??

pozdrawiam

betterman

7. Data: 2004-10-17 22:09:43

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy jesli te tabletki sa trojfazowe to mozna tez skrocic przerwe??
tak. nie można jej tylko wydłużać.

Rozne cisnienie - co to moze byc?
Zakażenie pochwy
Seks z prostytutką a zakażenie HIV