Znamie - help !!!

1. Data: 2004-10-16 19:20:57

Temat: Znamie - help !!!
Od: "Pawel" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade. Mojej siostrze w ciagu dwoch dni "pieprzyk" zamienil sie
w bolace znamie, powiekszyl sie. Wizyta u lekarza zakonczyla sie
natychmiastowym
skierowaniem do chirurga. I tu sprawa powinna sie zakonczyc.

Chcielibysmy jednak nie zaniedbac niczego. Czy mozecie poradzic jakiegos
specjaliste w
Trojmiescie u ktorego warto by sie bylo skonsultowac? Czy zachowac zimna
krew?

Pozdrawiam

Pawel

2. Data: 2004-10-16 20:27:40

Temat: Re: Znamie - help !!!
Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Jurgielewicz - Poliklinika Onkologiczna, Gdańsk, Al. Zwycięstwa 31/32 (za
przychodnią)
Będzie dobrze!!
Pozdrawiam,

Ania