pigwa-lekko OT

61. Data: 2003-01-30 07:15:08

Temat: Re: pigwa-lekko OT
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" napisał

> Oho, czuję się zagrożony... Chyba rozejrzę się jeszcze za jakim
> kawałkiem pola :-)

Dlaczego zagrożony? Przecież jeden mieszka w Łodzi, a drugi we Wrocławiu.
Czy Wy licytujecie się powierzchnią winnicy lub ilością krzewów? Chodzi może
o tytuł Pierwszego Winiarza RP albo o miano Eksperta-Potentata
Winoroślowego? ;-)))
Może połączcie się terenowo, wykupując pasek ziemi między Wr. a Ł. i
prowadźcie wspólną działalność. ;)

Majka

62. Data: 2003-01-30 08:48:00

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

> [...]
> Winoroślowego? ;-)))
> Może połączcie się terenowo, wykupując pasek ziemi między Wr. a Ł. i

Wiesz to nawet niezły pomysł, może kawałkiem zaczepimy o Szczecin, tam
ponoć klimat bardziej wyrozumiały dla winorosli:-)
:-) Bogusław

63. Data: 2003-01-30 10:08:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:XzRZ9.67482$i...@t...neo.rr.com.
..
> "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Po prostu prawo podazy i popytu. Takie ceny oznaczaja, ze istnieja
> maniacy ( :-) ) ktorzy chca za tyle kupic.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Dodać też należy, iż za naszą zachodnią granicą rosliny są po prostu
droższe. Jak u nas cos kosztuje 3 zł to tam ok 3 euro. Na dodatek pensje są
tam też dużo większe niż u nas i co dla nas jest wręcz asronomiczne to dla
dobrze zarabiającego Niemca osiągalne.
Kaśka

64. Data: 2003-01-30 13:01:43

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

Majka wrote :

Wrocławiu.

> Wiesz to nawet niezły pomysł, może kawałkiem zaczepimy o Szczecin, tam
> ponoć klimat bardziej wyrozumiały dla winorosli:-)
> :-) Bogusław

(:-)))
Aż się chce zawołać :
WINOGRONIARZE WSZYSTKICH KRAJÓW ŁĄCZCIE SIĘ

Pozdrawiam - Jagoda (:-)))

65. Data: 2003-01-30 14:36:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b1atm7$jrc$1@news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
> są tam też dużo większe niż u nas i co dla nas jest wręcz asronomiczne to
> dla dobrze zarabiającego Niemca osiągalne.

Hejka. Twoja wiadomość ukazała się dopiero o 15:18. Ciekawe czemu tak
późno.
Średni miesięczny zarobek brutto w euro: my - 528, RFN - 2828;
ziemniaki
0,20 1,49;
jabłka
0,43 1,99;
telewizor kolor 21 cali 227
200.
Dane z Eurokoszyka "Polityki". Wygląda, że u nas najtaniej :-)) , tylko te
płace. :-((
Pozdrawiam coraz śnieżniej Ja...cki

66. Data: 2003-01-30 14:54:50

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał pl
> Behalf Of Majka

Wrocławiu.
> Wiesz to nawet niezły pomysł, może kawałkiem zaczepimy o Szczecin, tam
> ponoć klimat bardziej wyrozumiały dla winorosli:-)
Nie widzę przeszkód. Powiem więcej, klimat łagodniejszy nie tylko dla
winorośli. Moja budleja latem miała 4,5 m wysokości.
Majka

67. Data: 2003-01-30 15:06:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> [...]
> Czy Wy licytujecie się powierzchnią winnicy lub ilością krzewów? Chodzi może
> o tytuł Pierwszego Winiarza RP albo o miano Eksperta-Potentata

O, to, to. Jeden z tych tytułów mógłbym piastować :)

> Może połączcie się terenowo, wykupując pasek ziemi między Wr. a Ł. i
> prowadźcie wspólną działalność. ;)

I to, jak już Bogusław napisał, nie jest taka zła myśl :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Izydor w czasie podróży
Odkrył do czego dłoń służy.

68. Data: 2003-02-01 00:45:58

Od: b...@o...pl (Lucjan) szukaj wiadomości tego autora

-----
> [...]
> Średni miesięczny zarobek brutto w euro: my - 528, RFN - 2828;
>

> Dane z Eurokoszyka "Polityki". Wygląda, że u nas najtaniej :-)) , tylko te

My- 528. Za występy na niusach w godzinach pracy
nie należy się więcej. W RFN już dawno
"tacy solidni pracownicy" wylądowaliby
na bruku.
Wasz boletus

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/

69. Data: 2003-02-01 08:43:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> My- 528. Za występy na niusach w godzinach pracy
> nie należy się więcej. W RFN już dawno
> "tacy solidni pracownicy" wylądowaliby
> na bruku.
> Wasz boletus

Przepraszam bardzo, ale ja jestem na urlopie wychowawczym.
Kaśka

70. Data: 2003-02-01 10:54:02

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam bardzo, ale ja jestem na urlopie wychowawczym.
> Kaśka
>
> Wiem. Co cwaniaki, dzisiaj cisza w eterze. Macie wolną
sobotę?
Wasz boletus

konkurs z Plantpressem trwa
lrozmnazanie leszczyny