pigwa z pigwówkami

1. Data: 2010-10-24 19:03:10

Temat: pigwa z pigwówkami
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak wiem, że jak pigwa i pigwówki to nalewka,
ale ja nie o tym.
Tym razem zrobiłam soki, a z pozostałych po sokach owocach zrobiła dżem.
Połączyłam owoce pigwy z owocami pigwowca i powstał smaczy, lekko winny
dżem.
Polecam.

Pozdrawiam Krycha.
P.S. Celowo piszę o tym na grupę ogrodową, bo tylko ogrodnicy
rozróżniają pigwę od pigwowca :-).

2. Data: 2010-10-24 19:05:42

Temat: Re: pigwa z pigwówkami
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:03:10 +0200, Krycha napisał(a):

> [...]
> Polecam.
>
> Pozdrawiam Krycha.
> P.S. Celowo piszę o tym na grupę ogrodową, bo tylko ogrodnicy

Nie tylko ogrodnicy, także kucharze.

3. Data: 2010-10-25 17:30:43

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 21:05, Ikselka pisze:
> Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:03:10 +0200, Krycha napisał(a):
>
>(...)

> Nie tylko ogrodnicy, także kucharze.

Ale kucharze w dużo mniejszym stopniu niż ogrodnicy :-)

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2010-10-25 17:48:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 19:30:43 +0200, Krycha napisał(a):

> Ale kucharze w dużo mniejszym stopniu niż ogrodnicy :-)

Gdzieś są wyniki badań mówiące o procencie ogrodników wśród kucharzy i
kucharzy wśród ogrodników?
3-)

Adios, pomidory!
sadzenie z pestek i nasion