pigwowiec, jaki najładniejszy?

1. Data: 2004-05-22 08:01:33

Temat: pigwowiec, jaki najładniejszy?
Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam miejsce w ogrodzie tylko na jeden.

Mozliwosci wyboru następujace:
'Andenken an Kari Ramcke'
'Elli Moser'
'Etna'
'Fire Dance'
'Nicoline'
'Pink Lady'

Chciałbym, aby gałazki nie miały tendencji do kładzenia sie na ziemi, zeby
były bardzo duże kwiaty (mozłiwie półpełne, lub pełne), duże ładne owoce.

Proszę o poradę. Z gory dziękuje.

2. Data: 2004-05-22 13:27:13

Temat: Re: pigwowiec, jaki najładniejszy?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> były bardzo duże kwiaty (mozłiwie półpełne, lub pełne), duże ładne owoce.

Znam taki jeden co u mnie rosnie-chaenomeles cathayensis.Rosnie
jak drzewko,owoc wielkosci piesci duzego chlopa,kwiaty biale z rozowym
brzegiem platkow.Niedawno zamienialem go za budleje variegata.
Owocu nie moglem wsadzic do kieszeni,a wjednym jest setka nasion
to wszystko na jego temat.Mirzan

3. Data: 2004-05-22 21:15:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-05-22 21:38:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest maly ,ale szybko powinien owocowac,bo sadzonka z doroslego'
drzewka.Mirzan

Dryopteris dilatata `Crispa Whiteside´ (DRDICRWI)
katalpa,winobluszcz gratis
oliwnik
szklarnia
pomidory