pijany izydor waldka- opinia

1. Data: 2005-05-23 06:13:11

Temat: pijany izydor waldka- opinia
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Izydor zbudził ogólne zainteresowanie gości pomimo obecności na stole innych
ciast. Jedni chwalili, mówili, że bardzo dobry i wystarczająco ma w sobie
procentow inni twierdzili, że za ostry. Zdania były podzielone.
Mi osobiście najbardziej smakowało ciasto. Dlatego kolejnym razem podwoje ilość
składników na ciasto i upieke w tortownicy. Przekroje ciasto na połowę lub trzy
- zależy jak sie da- nasacze mocno wódka i rumem a potem przełoże je kremem.
Masę orzechową bym zupełnie pominęła - jest stanowczo za ostro i niesłodka. No
chyba żeby się mój mąż uparł no to posmarowałabym krążki ale bardzo bardzo
cienką warstwą. Myśle, że jeżeli bym izydora zrobiła w formie tortu bardziej by
mi smakował.
Co do jakości rumu w cieście - przykro mi ale nie moge nic stwierdzić bo nie
miałam nigdy okazji próbowac prawdziwego rumu.

pozdrawiam
pusiak

2. Data: 2005-05-23 07:25:03

Temat: Re: pijany izydor waldka- opinia
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciast. Jedni chwalili, mówili, że bardzo dobry i wystarczająco ma w sobie
> procentow inni twierdzili, że za ostry. Zdania były podzielone.

U mnie było to samo. Panowie brali "dokładki".

> Masę orzechową bym zupełnie pominęła - jest stanowczo za ostro i niesłodka.

Ale to już nie będzie "Pijany Izydor" :-(.

Myśle, że jeżeli bym izydora zrobiła w formie tortu bardziej by
> mi smakował.

Nie sądzę, żeby kształt ciasta miał wpływ na smak.

> pozdrawiam
> pusiak

Pozdr. Areta :-)

3. Data: 2005-05-23 08:28:09

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myśle, że jeżeli bym izydora zrobiła w formie tortu bardziej by
>
> Nie sądzę, żeby kształt ciasta miał wpływ na smak.

Chodziło mi o to ,że jak ciasto na przemian poprzekładam masami tak ja tort to
bedzie smaczniejszy

4. Data: 2005-05-23 13:07:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciast. Jedni chwalili, mówili, że bardzo dobry i wystarczająco ma w sobie
> procentow inni twierdzili, że za ostry. Zdania były podzielone.
===
To nie jest mój przepis. Ja go tylko spisałem z tv i podałem na grupę.

Moje obserwaje są podobne. Jest to ciasto dla prawdziwych mężczyzn. Znajomi,
którzy wcale nie jadają wypieków, pożarli mi izydora w pięć minut. Potem
śpiewaliśmy harcerskie piosenki.

waldek
===

5. Data: 2005-05-23 16:54:27

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którzy wcale nie jadają wypieków, pożarli mi izydora w pięć minut. Potem

Izydora robiłam w sobote. Jadłam go wczoraj i był za ostry. Facetom smakował i
to bardzo. Ale mama tez chwaliła.
Właśnie zjadłam przed chwilą kawałek i chyba troche procentów uleciało, bo
wydaje mi się, że nie jest już tak ostry. Dzisiaj mi smakuje - jest idealny.
Taki mógłby być od początku.

pozdeawiam
pusiak

kruszonka do drożdżówki...help!!!