kruszonka do drożdżówki...help!!!

1. Data: 2005-05-22 19:43:37

Temat: kruszonka do drożdżówki...help!!!
Od: "Niss" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów ;))

Mam problem. Nie potrafię zrobić dobrej kruszonki do drożdżówki. Wszystkie
osoby, które pytałam odpowiadały: nie wiesz jak to się robi?? - bardzo
prosto... i tu następowała wyliczanka: weź trochę tego, trochę tego....itd.
A ja bym chciała, żeby ktoś podał mi przepis bardziej precyzyjny.. i
niezawodny oczywiście :)))))

Z góry dziękuję za pomoc..

-------------------------
"Niss" - Małgorzata N. Porazińska
GG: 4068056

2. Data: 2005-05-22 22:40:52

Temat: Re: kruszonka do drożdżówki...help!!!
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2005 21:43:37 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Niss*, w
wiadomości news:<news:d6qnbb$6dj$1@news.mm.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> prosto... i tu następowała wyliczanka: weź trochę tego, trochę tego....itd.
> A ja bym chciała, żeby ktoś podał mi przepis bardziej precyzyjny.. i

2szklanki mąki, 2 szklanki cukru, 250 gramów masła
na dwie duże blachy ciasta drożdżowego
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-05-23 06:43:09

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Niss" <N...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> tego....itd.
> A ja bym chciała, żeby ktoś podał mi przepis bardziej precyzyjny.. i

250 g maki
150 g cukru
150 g miekkiego masla
na jedna blaszke ciasta
Ilona

4. Data: 2005-05-23 18:58:34

Od: "Niss" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tobie również dziękuję ;))
Niss

5. Data: 2005-05-23 19:18:50

Od: "Niss" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Miało być: - serdeczne dziękuję ;) (wysłałam gdzieś, w kosmos... ;))
Pozdrawiam,
Niss

6. Data: 2005-05-23 19:27:32

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Niss" wrote in message news:d6qnbb$6dj$1@news.mm.pl...
| Witam szanownych grupowiczów ;))
| Mam problem. Nie potrafię zrobić dobrej kruszonki do drożdżówki.
<...>

Proponuję kruszonkę sprzedaną mi przez Krysię Thompson, ale przepis pochodzi
ponoć od QD:

Najprostsza metoda pod sloncem - szklanka maki, szklanka cukru zalac
szklanka masla w plynie. najpierw dodac cos jak sie chce. poczekac az
stezeje i polamac na ciasto.

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

7. Data: 2005-05-23 19:41:39

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> Najprostsza metoda pod sloncem - szklanka maki, szklanka cukru zalac
> szklanka masla w plynie. najpierw dodac cos jak sie chce.

to znaczy, co dodac?

MB

8. Data: 2005-05-24 18:35:17

Od: "Rendi" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> to znaczy, co dodac?

roztapiamy maslo... dodajemy make i cukier... koniec:)

9. Data: 2005-05-29 07:05:49

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> roztapiamy maslo... dodajemy make i cukier... koniec:)

A nieee, najpierw mieszamy mąkę z cukrem i dodajemy co się chce czyli aromaty:
skórka otarta z cytryny
albo cynamon ( ale kruszonka zrobi się bura)
albo wanilie ( no.. ten tego.. cukier wanilinowy)
albo co sie chce - jasne?

zalewamy gorącym tłuszczem, masłem znaczy i czekamy aż ostygnie i skrzepnie.
Kruszymy na pomalowaną białkiem ( albo roztrzepanym jajkiem) powierzchnie
ciasta.

Potworne leniwce mogą wstawić mieszanke do lodowki, a potem zetrzeć na tarce
buraczance, ale efekt nie ten, bo nie będzie zróżnicowanej wielkości grudek.

qd

lodówka
Niezłe [!]
Prosze o pomoc-szparagi