pikny krzak

1. Data: 2002-07-10 06:28:41

Temat: pikny krzak
Od: "Too Old w pracy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłem na Bródnie i zobaczyłem krzak który musze oczywiście mieć .
Jest wielkości no powiedzmy rokitnika, liście ma podobne chyba do trzmieliny
,zielone owalne,ostro zakończone.
Ale najważniejsze ,że w tej chwili jest obsypany owocami.Są to małe
pomarańczowe kulki ,z tym że owoce są przejrzyste ,a nie mętne jak np.
jarzębiny.
Jeśli ktoś wie co to mogło by być to proszę o sugestie.

-
J.Krzysztof Chiliński
dom : j...@p...pl ; j...@p...onet.pl
praca : j...@i...pl
http://republika.pl/jkch1/
http://www.tymofarm.pl/

2. Data: 2002-07-10 07:00:52

Temat: Re: pikny krzak
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale najważniejsze ,że w tej chwili jest obsypany owocami.Są to małe
> pomarańczowe kulki ,z tym że owoce są przejrzyste ,a nie mętne jak np.

Witam
Może to być jakaś odmiana oliwnika

3. Data: 2002-07-10 07:02:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w pracy" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jarzębiny.
> Jeśli ktoś wie co to mogło by być to proszę o sugestie.

Przypuszczalnie coś z suchodrzewów.
Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-07-10 07:33:07

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości >
Przypuszczalnie coś z suchodrzewów.

Tez tak sadze. Moj suchodrzew ma w tej chwili piekne czerwone szkliste
owoce. Kupilem go kilka lat temu w szkolce na trasie Magdalenka-Gora
Kalwaria.
pik

5. Data: 2002-07-10 13:22:20

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> wrote in message
> [...]
>
> Tez tak sadze. Moj suchodrzew ma w tej chwili piekne czerwone szkliste
> owoce. Kupilem go kilka lat temu w szkolce na trasie Magdalenka-Gora

Popieram przedmowcow. W pewnym okresie owoce suchodrzewa tak wlasnie
wygladaja. A zawsze wygladaja ladnie. Pozyskanie suchodrzewa nie powinno
byc trudne. Jest to roslina bardzo silna, tu w Ameryce uznana za "invasive alien".
Kilka lat temu kolega chcial sie pozbyc u siebie kilku suchodrzewow, wjec je
zrabal, wykarczowal, porabal korzenie i wyrzucil na smietnik. Pare takich
kikutow pienkow, ktore przelezaly sie tydzien na smietniku wsadzilismy u siebie
w ziemie i teraz mamy piekne dorodne suchodrzewy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-07-10 21:24:19

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości
> [...]
siebie
> w ziemie i teraz mamy piekne dorodne suchodrzewy.

No to kupuję. Może nie w Stanach,ale kupuję,faktycznie owoce były jak to
Piotr napisał szkliste.
Znowu mi się dostanie ;-))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

dalia