piling do stop poszukiwany

1. Data: 2004-06-08 07:45:40

Temat: piling do stop poszukiwany
Od: "Bastet_Milo" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Poszukuje pilingu do stop. Wiem, Scholl
jest bardzo dobry, ale na razie mnie na niego nie stac
("student jest biedny i ma suchoty"). Ten z Avonu...
eh, nie podobal mi sie. Mialam tez taki z firmy Mincer czy jakos tak
ale ten, owszem byl dobry, ale w pudeleczku jak
zwykly krem no i malo wydajny, i maly.
Czy macie jakies propozycje?
Uroda ma krem do stop i spray, ale pilingu nie widzialam,
moze jest, a nie wiem o tym.

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2004-06-08 08:19:17

Temat: Re: piling do stop poszukiwany
Od: PeKata <k...@g...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bastet_Milo napisał:

> Poszukuje pilingu do stop.

Witka,

Ja uzywam peelingu "ABE" (Inco-Veritas, Celia).
Nie jest drogi i calkiem dobry.

Pozdro
Kaska

1. Data: 2004-06-08 08:40:24

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Bastet_Milo wrote:
> Ave
>
> Poszukuje pilingu do stop.

Troche glupie pytanie, ale czym rozni sie piling do ciala od pilnigu do
stop? ja uzywam tego samego co do ciala( ostatnio sa to fuzy do kawy) Prosze
o oswiecenie Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-08 08:52:20

Od: "peg" <peg81[no-spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ave
>
> Poszukuje pilingu do stop.

Polecam peeling No36 z firmy PharmaCF...jest przyjemny, wydajny. no i bardzo
tani - w granicach 4zl..i dodatkowo polecam inne kosmetyki do stop z tej
serii. najprzyjemniejszy jest chyba zel relaksujacy do stop...i jego cena
tez! w granicach 4 zl!

pozdrawiam
peg

1. Data: 2004-06-08 09:23:07

Od: "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> Troche glupie pytanie, ale czym rozni sie piling do ciala od pilnigu do
> stop? ja uzywam tego samego co do ciala( ostatnio sa to fuzy do kawy)
Prosze
> o oswiecenie Hafsa

Wiem, ze to nie ladnie odpowiedac pytaniem na pytanie, ale...
Hafsa, czym sie rozni skora stopy (chodzi mi od ta spodnia czesc)
od skory na ciele?

Ja bym nie uzyla pilingu Scholla na brzuchu czy udach...

Fusy z kawy sa fajne, ale na stopy sie nie za bardzo sie sprawdzaja.
Sa dla mnie za slabe.

1. Data: 2004-06-08 09:42:14

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska wrote:
> Ave
> Wiem, ze to nie ladnie odpowiedac pytaniem na pytanie, ale...
> Hafsa, czym sie rozni skora stopy (chodzi mi od ta spodnia czesc)
> od skory na ciele?

No...rozni sie nieco...
Ale ja tak regularnie je pilinguje, ze nie musze miec nic ostrego, czy
specjalnego ...

> Ja bym nie uzyla pilingu Scholla na brzuchu czy udach...

Czemu? Jest taki ostry?

> Fusy z kawy sa fajne, ale na stopy sie nie za bardzo sie sprawdzaja.
> Sa dla mnie za slabe.

U mnie sa ok. Dlatego pytam .Hafsa

1. Data: 2004-06-08 09:46:41

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@t...pl> napisał
> Poszukuje pilingu do stop. Wiem, Scholl
> jest bardzo dobry, ale na razie mnie na niego nie stac
> ("student jest biedny i ma suchoty").

Farmona - Nivelazione :) ok 9zl bodajze..

1. Data: 2004-06-08 10:55:42

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gruboziarnista sól lub cukier + żel pod prysznic- darmowy ostry piling do
np. stóp

1. Data: 2004-06-08 15:15:44

Od: "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> No...rozni sie nieco...
> Ale ja tak regularnie je pilinguje, ze nie musze miec nic ostrego, czy
> specjalnego ...

No wlasnie... regularnie. Nie zawsze mam czas. Poza tym
mam takiego specyficznego TZ, ze moje stopy no musza,
byc niesamowicie gladkie i miekkie.

> Czemu? Jest taki ostry?

No wiesz... z tego co pamietam to takie spore drobinki
pumeksu mial i inne ostre. Bardzo raczki po takim pilingu
bolaly... :-)

> U mnie sa ok. Dlatego pytam .Hafsa

Kto pyta nie bladzi. :-))

1. Data: 2004-06-08 15:24:39

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> ja uzywam tego samego co do ciala( ostatnio sa to fuzy do kawy)

uświadomcie nowicjuszkę na grupie, jak przygotować peeling z fusów od kawy i
jak często można go używać?

pozdrawiam
Karolina

RFD pl.rec.ciuchy