[pilne] pytanie o skierowanie do specjalisty

1. Data: 2004-08-23 22:24:53

Temat: [pilne] pytanie o skierowanie do specjalisty
Od: "Maruda" <h...@h...hmm> szukaj wiadomości tego autora

Czy do laryngologa można pójść bez skierowania od lekarza pierwszego
kontaktu? Dość pilna sprawa, na jutro rano, z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam, M.

2. Data: 2004-08-24 06:28:47

Temat: Re: [pilne] pytanie o skierowanie do specjalisty
Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maruda" <h...@h...hmm> napisał
> Czy do laryngologa można pójść bez skierowania od lekarza pierwszego
> kontaktu?

Możesz pójść , ale jedynie prywatnie, skierowanie jest potrzebne, a i
terminy wizyty nie są z dnia na dzień ( najczęśćiej trzeba troche poczekać)

--
Kasia

3. Data: 2004-08-24 09:27:21

Od: "Maruda" <h...@h...hmm> szukaj wiadomości tego autora

ok. dzięki.

4. Data: 2004-08-25 22:05:25

Od: "fot" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz pójść , ale jedynie prywatnie, skierowanie jest potrzebne, a i
> terminy wizyty nie są z dnia na dzień ( najczęśćiej trzeba troche
poczekać)

nie do konca - jesli sprawa jest pilna, znaczy cos mocno boli itp. to zwykle
laryngolog przyjmuje poza kolejka, warto zapytac, ale skierowanie chyba
zawsze jest konieczne (mowimy o korzystaniu z NFZ)

Czesto mi sie ostatnio odbija... Jak lek na to? :/
Zgrzytanie zebami
wyniki badan
Naturalne powiekszanie biustu
Poszukuję dobrego chirurga plastycznego