piwo ,kobiety i czosnek ,dlugie

31. Data: 2006-10-01 07:45:59

Temat: Re: piwo, kobiety i czosnek, dlugie
Od: " Are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

[...]

Hop:
http://medycyna.bigduo.pl/index.php?rs=7&id=2044&nb=
Homeopatia&cz=1

32. Data: 2006-10-01 08:18:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> Hop:
> http://medycyna.bigduo.pl/index.php?rs=7&id=2044&nb=
Homeopatia&cz=1

Nie wiem, moze jest swiezo po obronie. Jednak generalnie uczelnie gonia
teraz swiezo upieczonych doktorow i zgloszenie rozprawy do bazy OPI jest
chyba nawet obligatoryjne. Jak Ci sie chce, to sprawdz oba rejestry za
pare miesiecy.

33. Data: 2006-10-02 08:58:05

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eflbim$ecq$1@inews.gazeta.pl...
> Jesli ktos nie potrafi czytac ze zrozumieniem, nie rozroznia liofilizatu
> piwa od piwa oraz nie wie, ze alkohol (ktorego w liofilizacie nie ma), ma
> spory udzial w kalorycznosci tego trunku, to byc moze do takich wlasnie
> wnioskow dojdzie. Np. Kwasniewski, rowniez poslugujac sie szczurami,
> doszedl kiedys do wniosku, ze dieta, ktora sluzy ich rozwojowi, bedzie
> rownie doskonala dla ludzi.

Czy Ty nigdy nie odpuszczasz?

34. Data: 2006-10-02 14:48:50

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Czy Ty nigdy nie odpuszczasz?

A kto pierwszy nie mogl sie powstrzymac?

35. Data: 2006-10-12 09:15:07

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> napisał w
wiadomości news:efhfh4$6nl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik " Are" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> 2. Z tą "CAŁĄ nauką medyczną świata" to trochę przesadzasz. W nauce
> jest wiele udowodnionych badań, na jakich oparł swoją dietę dr
> Kwaśniewski. A pozytywne
rezultaty w jej praktycznym stosowaniu potwierdzają ich słuszność,
czego zupełnie
nie można powiedzieć o tych wszystkich badaniach prowęglowodanowych.
> Człowiek ze swej natury nie jest przystosowany do żywienia się
> węglowodanami.
Taka jest prawda i żadne setki światowych badań mówiących co innego -
tego
> nie zmienią. A masowa zachorowalność wielu społeczeństw, mimo
> stosowania
> tzw. "zdrowego żywienia", jest tego najlepszym dowodem.

I jednak żywieniowcy zaczynają dostrzegać, że dieta Kwasniewskiego jest
zdrowa:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=759

A wczoraj w "Kwadransowych grubasach" pani dr Białkowska zalecała
najwyżej
jeden/dwa owoce dziennie, przestrzegała przed jedzeniem owoców
kilogramami,
ponieważ napędzają apetyt i powodują wzrost wagi.
(chyba czyta wypowiedzi optymalnych... ;) )

Krystyna

hypoxi trainer
One fast food meal saves one child...
widzieliscie nowe polskie kartofle?