OT nowa grupa

11. Data: 2002-06-11 15:54:42

Temat: TO JA JESTEM ODPOWIEDZIALNA ZA TO ZAMIESZANIE:)
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

18-02-2002 WYSLALAM zgloszenie i...nic. cisza. kilka razy prosilam chocby o
okreslenie, czy wszystko dobrze zrobilam (bo to moj debiut), ale nie
dostalam zadnej odpowiedzi.

-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------

Nazwa grupy: pl.rec.uroda
Krotki opis: Pielegnacja urody - teoria i praktyka.

Moderowana: NIE

Opis: Grupa poświęcona pielęgnacji urody. Tu można: wymieniać się
doświadczeniami i wrażeniami na temat salonów kosmetycznych i fryzjerskich;
polecać domowe sposoby dbania o urodę, zabiegi profesjonalne; pisać o
odchudzaniu, kosmetykach i zabiegach wspomagających je, makijażu, perfumach,
kosmetykach, a w szczególności o nowościach, hitach kosmetycznych,
kosmetykach nie testowanych na zwierzętach, fitness - gdzie i co ćwiczyć,
wymiana doświadczeń.

Tematy zabronione: Uporczywe propagowanie określonych diet. Zabronione są
też ogłoszenia handlowe kosmetyków i podobnych preparatów.

Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek binaria --
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy.

Autor propozycji: r...@p...pl (Renata Stankiewicz)

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.rec.kuchnia
pl.soc.dzieci
pl.soc. rodzina
pl.sci.medycyna

Czas trwania: 14 dni

-----------------RFD-KONIEC-------------------------

12. Data: 2002-06-11 15:57:17

Temat: Re: TO JA JESTEM ODPOWIEDZIALNA ZA TO ZAMIESZANIE:)
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> 18-02-2002 WYSLALAM zgloszenie i...nic. cisza. kilka razy prosilam chocby
> okreslenie, czy wszystko dobrze zrobilam (bo to moj debiut), ale nie
> [...]

A było przedyskutowane na pnn-g i wysłane do Tomka Surmacza?
Asia Słocka

13. Data: 2002-06-11 16:01:27

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka napisał(a):

> A było przedyskutowane na pnn-g i wysłane do Tomka Surmacza?
> --
> Pozdrawiam
> Asia Słocka

Było, było...
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=

14. Data: 2002-06-11 16:06:55

Temat: Re: pl.rec.uroda
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Zaleska-Gajc napisał(a):

> Było, było...

Dla wszystkich zainteresowanych i leniwych ;-):
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&threadm=a4
e6tk%24757%241%40pingwin.acn.pl&rnum=1&prev=/groups%
3Fas_epq%3Dpl.rec.uroda%26as_ugroup%3Dpl.news.nowe-g
rupy%26lr%3D%26hl%3Dpl
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&selm=slrna
8puda.iaf.muczachan%40vainglory.hell.pl&rnum=8

Co się połamie, to sobie posklejajcie.
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=

15. Data: 2002-06-11 16:09:39

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A było przedyskutowane na pnn-g i wysłane do Tomka Surmacza?

tak - przedyskutowane, poprawione i wyslane.

16. Data: 2002-06-11 16:18:00

Temat: Re: OT nowa grupa
Od: <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Zaleska-Gajc napisał(a) w wiadomości: <3...@h...pl>...

>Każda grupa do głosowania czeka w kolejce. Może jednak przełamiesz swoje
>lenistwo i zajrzysz do archiwum pl.news.nowe-grupy? Była tam całkiem
>niedawno podana lista (kilkadziesiąt) grup czekających w kolejce.

Ale jest ta procedura w koncu czy nie? Byc moze procedurą jest czekanie w
kolejce...

>No comment.

Why? Relax:-))

Asia

17. Data: 2002-06-12 08:37:59

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoszenie grypy pl.rec.wspinaczka było zrobione jeszcze o jakieś 2
miesiace wczesniej i też cisza.
A tu wakacje się zblizają , wspinacze wyjeżdżają w góry, kto będzie
głosował ?

Ale to podobno normalny okres wyczekiwania w polskim usenecie, tak
przynajmniej twierdzą madrzejsi ode mnie.

Pozdrowienia.

Basia

18. Data: 2002-06-12 20:45:00

Od: zgosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@w...pl wrote:

> Ale jest ta procedura w koncu czy nie? Byc moze procedurą jest czekanie w
> kolejce...

Być może... Ale to NTG. Jeśli rzeczywiście jesteś tak bardzo
zainteresowana procedurami obowiązującymi w zakładaniu grup - to
zapraszam do lektury: http://www.usenet.pl i archiwum wspomnianej już
pl.news.nowe-grupy. Z mojej strony EOT.

P.S. Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości kim jestem, odsyłam do wątku p.t.
"[OT] Zmiana nicka"
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=

19. Data: 2002-06-13 08:27:16

Temat: Odp: OT nowa grupa
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zgosiula <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Być może... Ale to NTG. Jeśli rzeczywiście jesteś tak bardzo
> zainteresowana procedurami obowiązującymi w zakładaniu grup - to
> [...]

Usmiechnij sie, jutro bedzie lepiej, a moze i grupa pl.rec.uroda znajdzie
sie pierwsza w kolejce? :-))

Asia z pozdrowieniami z pochmurnego Gdanska

Re: >> BARDZO PROSZE <<
[OT] propozycja nowej grupy - pl.soc.ślub
Radość - było żal
kupię parasolkę - wózek
Zapraszam na Mazury