pl.sci.psychozlew

1. Data: 2001-09-01 08:37:01

Temat: pl.sci.psychozlew
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postuluję, jak wielu przede mną, stworzenie klonu pl.sci psychologia -
pl.sci.psychozlew, miejsca gdzie bezpiecznie i bez zażenowania będziemy
mogli zostawiać i ew. czytać (co kto woli) wszystko co nam leży na wątrobie.
Cel: autosprzątanie; pozory tego, że nie walisz w próżnię i możliwość
ekspresji nieokreślonego. Nie przejmowała bym się brakiem specjalistów od
samobójców, sądzę, że jest to tylko kwestia czasu, ewolucji. Zbieram głosy i
szukam chętnych do współpracy.

Maniek

1. Data: 2001-09-01 08:53:02

Temat: Re: pl.sci.psychozlew
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania"
alez Maniu! to TU!

AnoMim

1. Data: 2001-09-01 09:38:10

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania napisała:

> [...]
> mogli zostawiać i ew. czytać (co kto woli) wszystko co nam leży na wątrobie.

Gorąco popieram tą propozyję. Obecny kształt psp uniemożliwia funkcjonowanie tej
grupy
jako forum dla profesjonalistów i studentów.

ePacjenci - stwórzcie sobie jakąś własną grupę (sci.psychozlew to jednak zła nazwa) i
żyjcie tam sobie w pokoju.

G.

--------
Minister Zdrowia i Opieki Społecznej ostrzega:

Uczestnictwo w grupie pl.sci.psychologia może być przyczyną wielu groźnych zaburzeń
psychicznych !

1. Data: 2001-09-01 10:18:47

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Dziewulski

> ePacjenci - stwórzcie sobie jakąś własną grupę (sci.psychozlew to jednak
zła nazwa) i
> żyjcie tam sobie w pokoju.

o tototo
a co złego w nazwie?

> Minister Zdrowia i Opieki Społecznej ostrzega:
>
> Uczestnictwo w grupie pl.sci.psychologia może być przyczyną wielu groźnych
zaburzeń
> psychicznych !

reeplay

Maniek

1. Data: 2001-09-01 10:41:04

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania napisała:

> o tototo
> a co złego w nazwie?

"sci." - w hierarchii grup oznacza, że tematyka ma być związana z nauką.
"psychozlew" - ePacjenci mają swoje problemy, marzenia, lęki, zaburzenia i schizy -
nie
trzeba jednak tego nazwywać zlewem, bo to nieładne :)

pzdr
G.

> reeplay

proszę bardzo:
--------

1. Data: 2001-09-01 10:50:34

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorąco popieram tą propozyję. Obecny kształt psp uniemożliwia funkcjonowanie
tej grupy
> jako forum dla profesjonalistów i studentów.

Szanowny Panie Grzegorzu i Inni Szanowni Uzytkownicy

Nie chce nikogo obrazać, ale okr. 'profesjonalisci' to może troche na wyrost
zgadzam sie jednak ze jest spory bałagan, nie pozostaje nam nic innego niz
plonkowanie, 'eProfesjonaliści' 'ePacjentow' i vice versa.
Poza tym profesjonliści zawsze się dogadaja, proszę nie upadac na duchu.

Ja sam powaznie zastanawiałem się nad odfiltrowaniem co poniektorych e-profów,
jednak ciągle trudno mi sie zdecydowac ponieważ od czasu do czasu udaje im sie
mimo wszystko przemycić cos interesującego nawet dla mnie.

Próbowałem tez zupełnie zaniechać wypowiadania się,
ale niestety zauwazyłem ze nawet samym tylko czytaniem obniżam poziom grupy ;(

> ePacjenci - stwórzcie sobie jakąś własną grupę (sci.psychozlew to jednak zła
nazwa) i
> żyjcie tam sobie w pokoju.

zła nazwa -ze wzgledu na człon 'sci' jak mniemam.
Nie wiem czy zakładanie osobnej grupy na wolne wypowiedzi ma większy sens,
ludzie szybko sie zniechecą własnymi i cudzymi wypowiedziami,
nie wspominając o tym że ruch na grupach 'sci' niemal zupełnie by zamarł
(co może być też zaletą)

Marsel

ps. naprawdę cenie niektore wypowiedzi prezentowane na tej grupie
szkoda że nie własne :(

1. Data: 2001-09-01 11:02:10

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorzu
> [...]
i schizy - nie
> trzeba jednak tego nazywać zlewem, bo to nieładne :)

a po co utrwalać pejoratywny stereotyp słowa "zlew"
zlew; zlewać; wylewać - żale np. ale i pomyje (racja)
zlew jako kosz na śmieci, brudy - normalka, odchody są naszą codziennością,
dlaczego twierdzić, że to brzydkie, obsceniczne
to bardzo nie konstruktywne podejście do rzeczywistości
jeśli świat ma się rozwijać trzeba umieć spojrzeć również na gówno -
z uwagą, nawet na własne a może przede wszystkim

nie chcesz ranić ePacjentów od razu na wejściu ok
czy medycyna mieści się w zakresie sci?
szufladki, szufladki, szkoda, że nie da się bez nich żyć

może masz obiektywną propozycję nazwy
bo moja z racji przynależności do trędowatych
jest zbyt subiektywna, jak sądzę

Mania

1. Data: 2001-09-01 11:16:34

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał:

> [...]
> plonkowanie, 'eProfesjonaliści' 'ePacjentow' i vice versa.
> Poza tym profesjonliści zawsze się dogadaja, proszę nie upadac na duchu.

Szanowny Marselu
Plonkowanie nie rozwiązuje sprawy. Zaden filtr nie odcedzi mi postów, które
zachaczają o
kwestie fachowe,
a na przeszukiwanie 100 - 200 postów dziennie po prostu nie mam czasu.

Zakładam, że psp, gdyby trzymała się swego profilu ściągnęłaby prędzej czy później
profesjonalistów. Nie była by wtedy tak barwna jak dziś, ale spełniała by wtedy swoje
podstawowe zadanie - dyskusje i kontakt osób, które o psychologii mają jakieś pojęcie
(naukowcy, praktycy, dydaktycy, studenci, psychoterapeuci itd.)

> zła nazwa -ze wzgledu na człon 'sci' jak mniemam.
> Nie wiem czy zakładanie osobnej grupy na wolne wypowiedzi ma większy sens,
> ludzie szybko sie zniechecą własnymi i cudzymi wypowiedziami,

No a co tu się odbywa? I jakoś nikt się nie zniechęca...

> nie wspominając o tym że ruch na grupach 'sci' niemal zupełnie by zamarł
> (co może być też zaletą)
Oczywiście, niech będzie 10 postów dziennie, byle na temat.

pzdr
G.

--------

1. Data: 2001-09-01 11:33:42

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Dziewulski"

> Plonkowanie nie rozwiązuje sprawy. Zaden filtr nie odcedzi mi postów,
> które zachaczają o kwestie fachowe,
> a na przeszukiwanie 100 - 200 postów dziennie po prostu nie mam czasu.

cos za coś :(

> [...]
jakieś pojęcie
> (naukowcy, praktycy, dydaktycy, studenci, psychoterapeuci itd.)

i paradoksalnie dlatego tu jestem.
Wbrew pozorom takie teksty zwabiaja tez ludzi niezdrowo ciekawskich.
Poniewaz nie wszystko rozumiem to zadaje pytania, kto chce odpowiada,
niestety te odpowiedzi rzadko mi cos wyjasniaja, i nie wiem tylko
czy to moje braki w zdolności rozumowanie, czy tez ... ;)

Tez jestem za tym żeby grupa pscip była bardziej fachowa i konkretna,
bo gdyby tak było pewnie nie musiałby zadawać pytań na które nikt
nie potrafi odpowiedziec, może wcale nie musiałbym pytać
tylko bym czytał, czytał i czytał

rozmarzyłem sie...

Marsel

1. Data: 2001-09-01 11:37:54

Od: Grzegorz Dziewulski <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania napisała:

> a po co utrwalać pejoratywny stereotyp słowa "zlew"
Ja nic nie utrwalam, tylko mi się ta nazwa nie za bardzo podoba

> jeśli świat ma się rozwijać trzeba umieć spojrzeć również na gówno -
> z uwagą, nawet na własne a może przede wszystkim

Ech, niezapomniana Anię Lipek mi przypomniałaś... łza się w oku kręci :)

> nie chcesz ranić ePacjentów od razu na wejściu ok
> czy medycyna mieści się w zakresie sci?
> szufladki, szufladki, szkoda, że nie da się bez nich żyć
>
> może masz obiektywną propozycję nazwy
cuś neutralnego, jakieś Psychoforum?

> bo moja z racji przynależności do trędowatych
> jest zbyt subiektywna, jak sądzę

pozdrawiam
G.

Sraj tak, aby twoje gówno wprawiało cię w zachwyt...
- Ania Lipek

obstrukcja
swiat maleje...
te "słowa"
Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
Samotne kobiety i faceci na grupie - rozwiązanie