pl.sci.stomatologia

1. Data: 2002-02-09 10:27:28

Temat: pl.sci.stomatologia
Od: "Marcin Jagoda" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wiem ze to nie jest zgodne z zasadami usenetu , ale co myslicie o zalozeniu
grupy zwiazanej ze stomatologia?
co o tym myslicie
czy moze ktos podjal by sie tego - pl.sci.stomatologia lub jesli beda
problemy to alt.pl.stomatologia

pozdrawiam i czekam na odzew

olga

2. Data: 2002-02-09 20:20:08

Temat: Re: pl.sci.stomatologia
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem za .
Pozdrawiam Kasia

3. Data: 2002-02-09 20:33:33

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Jagoda napisał ...

> wiem ze to nie jest zgodne z zasadami usenetu , ale co myslicie o
zalozeniu
> grupy zwiazanej ze stomatologia?

A ile postów związanych z tą tematyką się tutaj pojawia ?
Bo ja mam wrażenie, że bardzo, bardzo mało.
Po co więc tworzyć grupę, która od początku
będzie świeciła pustkami.
Poza tym akurat w tej dziedzinie trudno coś komuś
radzić przez internet. A o szczoteczkach elektrycznych
czy osadzie nazębnym to można sobie raz na kilka
tygodni spokojnie pogadać i tutaj.
Zaś rozmowy fachowców z fachowcami odbywają się raczej
na listach mailowych i na grupę news i tak nie przeniosą.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2002-02-11 07:30:33

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaś rozmowy fachowców z fachowcami odbywają się raczej
> na listach mailowych i na grupę news i tak nie przeniosą.

swiete slowa.
poza tym lista dysk. stomatologow istnieje, jako majlowa - sluze namiarami w
razie potrzeby

adam

Seksuolog
test