pl.soc.rodzina

21. Data: 2005-10-16 12:42:17

Temat: Re: pl.soc.rodzina
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości
news:dithla$s11$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No tak. Powinni, a one muszą. Darek Darek, wlazłeś gdzieś między Boga a
> Prawdę...

Napisałem, że relacja jest obustronna, czyli, że obie strony winny być
czyste.

> Przykazanie "Nie cudzołóż" nie precyzuje płci. Podobnie zreszta, jak
> reszta przykazań. Nie ograniczaj sam swego światłego umysłu.

Niczego nie ograniczam. Wyszukujesz problemy tam, gdzie ich nie ma.

Dariusz Drzemicki

22. Data: 2005-10-16 12:43:35

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Przykazanie "Nie cudzołóż" nie precyzuje płci. Podobnie zreszta, jak reszta
> przykazań. Nie ograniczaj sam swego światłego umysłu.

Kto powiedział, że aby małżeństwo było szcześliwe musi żyć według
przykazan?

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

23. Data: 2005-10-16 12:47:10

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk napisał(a):

> A teraz wymyśl jak mają się dobrać pod względem seksualności dwie osoby,
> które nie były "rozwiązłe przedmałżeńsko" i jeszcze nie mają bladego
> pojęcia o swojej własnej seksualności, o seksualności partnera już nie
> mówiąc.

Trafne spostrzeżenie, nie zastanwiałem się nigdy nad tym. Teraz rodzi się
paradoks. Podobno iść do łóżka według przykazań bożych mozna po zawarciu
związku małżeńskiego, a jeśli już po okaże się, że partner jest pedałem? Co
wtedy? To ciekawe.

24. Data: 2005-10-16 12:48:42

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki napisał(a):

> Przy doborze współmałżonka chodzi o miłość, a nie dopsowanie seksualne. Na
> to przyjdzie czas po ślubie.
> Przy prawdziwej miłości nie będzie to stanowić problemu, a wprost
> przeciwnie.

Myślisz, że homo zdrowych zmysłach, jest w stanie żyć z kobietą nie mając
nikogo na boku w tym wypadku... faceta? Twoje zdanie jest jakieś
nieżyciowe.

25. Data: 2005-10-16 14:15:23

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dith0k$qck$1@nemesis.news.tpi.pl> Dariusz Drzemicki napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał w
> wiadomości news:slrn.pl.dl4bnv.s3t.NOSPAM-izulin-NOSPAM@sphere.
pl...

> Powinni. Relacja jest obustronna.
> Różnica jest tylko w konsekwencjach.

Uj. A co z wdowami/wdowcami?

--
Uzi

26. Data: 2005-10-16 14:16:47

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5...@f...sytes.net> Fioletowy Kot! napisał(a):

> Kto powiedział, że aby małżeństwo było szcześliwe musi żyć według
> przykazan?

Kościół. I do tego twierdzi że ta metoda jest jedyna prawdziwa i
słuszna.

--
Uzi

27. Data: 2005-10-16 14:18:39

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <123jd2dlhh6rv$.dlg@fioletowykot.sytes.net> Fioletowy Kot! napisał(a):

> Myślisz, że homo zdrowych zmysłach, jest w stanie żyć z kobietą nie mając
> nikogo na boku w tym wypadku... faceta? Twoje zdanie jest jakieś
> nieżyciowe.
^^^^^^
Zapowiada się ciekawie. Napuszczenie ich na siebie może być całkiem
śmieszne.. Ktoś przyjmuje zakłady? Stawiam na fioletowego (bo młodszy i
wybluzga go).

--
Uzi

28. Data: 2005-10-16 14:21:24

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Uznański napisał(a):

> Uj. A co z wdowami/wdowcami?

Mają przes* oj, przepraszam - źle mają, biedacy :(

Eulalka ;)

29. Data: 2005-10-16 14:28:52

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.dl4o1o.kpd.NOSPAM-izulin-NOSPAM@sphere.
pl...
>W artykule <5...@f...sytes.net> Fioletowy Kot!

> Kościół. I do tego twierdzi że ta metoda jest jedyna prawdziwa i
> słuszna.

Bóg. I ma rację :) Gdyby tak naprawdę wszyscy żyli według Dekalogu...
Zbieżność z historią etyki (świeckiej, niekościelnej, Greków pne sięgającej)
jest tu nieprzypadkowa.

Margola, Co Ku Ideałowi Nie Doskoczy

30. Data: 2005-10-16 14:34:02

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ditnkn$lvu$4@theone.laczpol.net.pl>
Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> Mają przes* oj, przepraszam - źle mają, biedacy :(

Jakaś Ty powierzchnowna Eulalio.
Mogą przecież odszukać sens życia w zakonie bądź ośrodkach pomocy
społecznej.
Naprawdę nie wszystko w życiu sprowadza się do seksu.

--
PozdrawiaM

Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1