pl.soc.rodzina

11. Data: 2005-10-15 21:15:41

Temat: Re: pl.soc.rodzina
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
news:slrndl2re9.ada.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> A teraz wymyśl jak mają się dobrać pod względem seksualności dwie osoby,
> które nie były "rozwiązłe przedmałżeńsko" i jeszcze nie mają bladego
> pojęcia o swojej własnej seksualności, o seksualności partnera już nie
> mówiąc.

Przy doborze współmałżonka chodzi o miłość, a nie dopsowanie seksualne. Na
to przyjdzie czas po ślubie.
Przy prawdziwej miłości nie będzie to stanowić problemu, a wprost
przeciwnie.

Dariusz Drzemicki

12. Data: 2005-10-16 07:05:00

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Trwały w sensie instytucjonalnym.

Co ma instytucja do faktycznej trwałości ?

> Znam małżeństwo, które rozwiodło się po 20 latach związku.

Wiec jednak instytucja to za malo.

> Dlaczego?
> Czystość żony jest istotną zaletą.

Czy chciales powiedziec ze mezowie nie muszą być "czyści"?

Jacek

13. Data: 2005-10-16 09:02:17

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ma instytucja do faktycznej trwałości ?

Dużo. M.in. po to są.

> Wiec jednak instytucja to za malo.

Tak. Potrzebna jest wytrwałość w zobowiązaniu.

> Czy chciales powiedziec ze mezowie nie muszą być "czyści"?

Też.

Dariusz Drzemicki

14. Data: 2005-10-16 10:26:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie sprostałeś zadaniu.

Dla rodzaju żeńskiego obowiązuje forma "sprostałaś"

I tyle na ten temat, nie chce mi się komentowac powyższej i pozostałych
bzdur, bo rozmowa z tobą sprawiałaby, że musiałabym osiągnąć tak niski
poziom, że wygrzebywanie się z niego do poziomu gruntu zajęłoby mi
najbliższe tygodnie. Uważaj tylko, by wykręcając kota ogonem, nie trafić na
Fioletowego.

Monika

15. Data: 2005-10-16 10:30:35

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-14 19:54 Elske z nienacka napisal/a:
> Bardzo ładne jest to co piszesz.
> Niestety w dzisiejszym świecie nie sprawdza się to absolutnie.

Dziwne.
Dlaczego właśnie w _dzisiejszym_ świecie się to nie sprawdza?
A kiedyś się wg Ciebie sprawdzało?
Jeśli tak, to czy nie sądzisz, że wszystko zależy wyłącznie od ludzi?

Przepraszm, że mi taki psychotest wyszedł, ale się zdziwiłam i
zaintrygowałam.

--
oshin, która jednakowoż nie uważa, że to ładne

16. Data: 2005-10-16 10:46:44

Od: Przemysław Uznański <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dit503$gls$1@nemesis.news.tpi.pl> Dariusz Drzemicki napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomoœci
>
> Też.

Muszą czy nie muszą? (bo odpowiedź jest dwuznaczna)

--
Uzi

17. Data: 2005-10-16 12:23:22

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla rodzaju żeńskiego obowiązuje forma "sprostałaś"

Idiom to nie jest złowo żeńskie. Nie wiedziałem.

Czy ślubowałaś wierność do śmierci?

Dariusz Drzemicki

18. Data: 2005-10-16 12:27:23

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.dl4bnv.s3t.NOSPAM-izulin-NOSPAM@sphere.
pl...

> Muszą czy nie muszą? (bo odpowiedź jest dwuznaczna)

Powinni. Relacja jest obustronna.
Różnica jest tylko w konsekwencjach.

Dariusz Drzemicki

19. Data: 2005-10-16 12:38:25

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Uznański" <N...@s...pl> napisał
> [...]

No tak. Powinni, a one muszą. Darek Darek, wlazłeś gdzieś między Boga a
Prawdę...

Przykazanie "Nie cudzołóż" nie precyzuje płci. Podobnie zreszta, jak reszta
przykazań. Nie ograniczaj sam swego światłego umysłu.

Margola

20. Data: 2005-10-16 12:41:16

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki napisał(a):

> Powinni. Relacja jest obustronna.
> Różnica jest tylko w konsekwencjach.

Powinni? To takie płytnie... Mało się na tym znam, ale z mojego punku
widzenia, trzeba być idiotą, żeby związać sie z kimś kogo później będzie
się zdradzać. Czy nie dzieje się tak, kiedy niedojrzałe chłopaczki zrobią
jakieś dziecko i potem nie ma wyjść? Albo inna możliwość - również
praktykowana przez niedojrzałych - nigdy nie udawało mu się z kobietami, i
kiedy spotkał w końcu jakoś nie wiedząć co to miłość, oddał jej swoją
duszę?

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
Re: ci?ża, proszę pomóżcie
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1