placki ziemniaczane

1. Data: 2003-05-06 14:03:30

Temat: placki ziemniaczane
Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam zamiar zrobic na obiad placki ziemniaczane ale chce je jakos urozmaicic
i to nie jakims gulaszem bo to juz mi spowszednialo ma ktos pomysl na jakies
inne urozmaicenie?

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-05-06 15:00:14

Temat: Re: placki ziemniaczane
Od: "evah" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posyp cukrem i smacznego
Użytkownik "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:SgPta.67744$e8.690499@news.chello.at...

1. Data: 2003-05-06 15:13:05

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
urozmaicic
> i to nie jakims gulaszem bo to juz mi spowszednialo ma ktos pomysl na

tzatziki na przykład - uwielbiam takie placki. Albo zapiekane z żółtym
serem.

Marta

1. Data: 2003-05-06 15:16:42

Temat: Odp: placki ziemniaczane
Od: "Gosia_KIKI" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:SgPta.67744$e8.690499@news.chello.at...
> urozmaicic
> jakies

A ja proponuje takie cos. Do ciasta na placki dodaj pokrojona w kostke
kielbase lub szynke oraz papryke czerwona tez w kosteczke. I takie placki
usmaz. Sa bardzo smaczne. goraco polecam.

Gosia_KIKI

1. Data: 2003-05-06 16:42:19

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja proponuje takie cos. Do ciasta na placki dodaj pokrojona w kostke
> kielbase lub szynke oraz papryke czerwona tez w kosteczke. I takie placki
> usmaz. Sa bardzo smaczne. goraco polecam.

Popieram z ta szynka. ja dodaje jakas dobra wedline, ale nie w kosteczke,
tylko takie cieniutkie prostokaciki. I oczywiscie starta razem z ziemniakami
duza cebula. Do tego pieprz, sol i papryka. Pychota!

wkn

1. Data: 2003-05-06 16:48:08

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003 16:03:30 +0200 , "Gosiaczek"
<g...@n...poczta.onet.pl> wrote:

>mam zamiar zrobic na obiad placki ziemniaczane ale chce je jakos urozmaicic

Z drzemem truskawkowym lub sliwkowym

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-05-06 21:51:57

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 May 2003 14:03:30 GMT I had a dream that Gosiaczek
<g...@n...poczta.onet.pl> wrote:
>mam zamiar zrobic na obiad placki ziemniaczane ale chce je jakos urozmaicic
>i to nie jakims gulaszem bo to juz mi spowszednialo ma ktos pomysl na jakies
>inne urozmaicenie?

Zetrzeć do nich dużo czosnku i dosypać pikantne przyprawy :)

A poważnie, to spróbuj dodać do ziemniaków otręby - zrób najpierw tak
jednego placka - bo nie wszystkim to smakuje - ja uwielbiam.
Tylko nie pamiętam które otręby - te takie duże, co wyglądają jak
ziarenka kawy, tylko że są białe :)

1. Data: 2003-05-07 02:04:24

Od: Eva MN <e...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek wrote:
> [...]
> i to nie jakims gulaszem bo to juz mi spowszednialo ma ktos pomysl na jakies

Gosiu,
ale przeciez z gulaszem one sa najlepsze!
Dla urozmaicenia proponuje zrobic gulasz nieco bardziej
pikantny, moze z dodatkiem wiekszej ilosci pomidorow i
warzyw niz miesa, albo zamiast tradycyjnej wolowiny uzyc
kawlakow kurczaka, a zamiast tradycyjnych plackow proponuje
zrobic placki wielkosci nalesnikow.

Do tego zamiast zetrzec ziemniaki tradycyjnie, sprobuj je
zetrzec na tarce z duzymi oczkami, na jakich sciera sie na
warzywa.

Mozna tez podac starty zolty ser do posypania w srodku
plackow nadzianych sosem.

Takie placki z gulaszem to tez bedzie cos innego, i do tego
pycha!
Pozdrawiam,
Ewa MN

1. Data: 2003-05-07 02:59:28

Od: "DOROTA POCIASK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Placki ziemniaczane najlepsze sa ze smietana.

1. Data: 2003-05-07 03:00:03

Od: "Teresag" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno dobre są posypane cukrem, ale ja takowych nie jadam.
> [...]
urozmaicic
> i to nie jakims gulaszem bo to juz mi spowszednialo ma ktos pomysl na

RE: Ser feta
O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
syrop z kwiatów mniszka-kto ma przepis?
[gdzie] w trojmiescie sklep azjatycki ?
coś dobrego dla chłopaka :)