płaczliwa 5-latka

41. Data: 2006-04-11 08:34:12

Temat: Re: płaczliwa 5-latka
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:443b635b$1@news.home.net.pl...
> Jak to jest mieć '2 razy młodszego faceta między nogami, zwłaszcza w
> okresie menopauzy', warto spróbować? ;))

Jeszcze nie wiem, jak to jest być w okresie menopauzy (mam nadzieję). Tak
sobie tylko wyobrażam, jak to może być z takim facetem w takim okresie. ;-)
Iwona

42. Data: 2006-04-11 08:47:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> E, doświadczone?

Raczej rozmarzone ;-)

--
Nixe

43. Data: 2006-04-11 11:12:55

Od: "Gabriela Ledwoch" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Wy tu mówiące o trochę starszych dzidziorach, a ja mam ten sam problem z
> moim prawie 4 latkiem.
> Płacz bo źle namalował, płacz bo goniąc sięz tatą on był drugi, płacz bo
> nie umie złapać piłki, płacz, płacz, płacz. [...]

A już myślałam, że z moją 4-latką jest coś nie tak.
Jakbym o moim dziecku czytała.

Uff...
ten typ tak ma.

(A ja wychodzę z siebie! Czasem.)

44. Data: 2006-04-11 11:28:24

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" pisze:

> Raczej rozmarzone ;-)

Ty lepiej ślij cancela zanim druga połowa wygugla. ;)

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

45. Data: 2006-04-11 11:29:40

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka"...

> Jeszcze nie wiem, jak to jest być w okresie menopauzy (mam nadzieję). Tak
> sobie tylko wyobrażam, jak to może być z takim facetem w takim okresie.
> ;-)

Wiosna widzę, krew buzuje, oczki maślane... oj, rozmnożycie się jeszcze.
:))))

46. Data: 2006-04-11 11:35:03

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiosna widzę, krew buzuje, oczki maślane... oj, rozmnożycie się jeszcze.
> :))))

No, mam nadzieję! :-)
Iwona

47. Data: 2006-04-11 14:17:11

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:443b9334$1@news.home.net.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> Ty lepiej ślij cancela zanim druga połowa wygugla. ;)

Iieeetam, on już przyzwyczajony ;-)

--
Nixe

48. Data: 2006-04-11 19:12:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale na Boga nie zięcia!
> Co do reszty to w zupełności się zgadzam ;-))

Na Boga dziewczyny, co Wy gadacie?! Przeciez cytologię o ile mi wiadomo
robi histopatolog, ginekolog co najwyżej pobiera próbkę do zbadania. To
tak gwoli jasności, od kogo ewentualnie domagać się zniżki ;-).

Ewa

49. Data: 2006-04-11 19:24:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1gv2d$q3k$2@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> [...]
> wiadomo robi histopatolog, ginekolog co najwyżej pobiera próbkę do
> zbadania. To tak gwoli jasności, od kogo ewentualnie domagać się

No dobra, dobra, ale utarło się mówić, że cytologię robi się na wizycie u
gina ;-)

--
Nixe

50. Data: 2006-04-11 21:04:34

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Czy to minie ? I jeśli tak to na co - chcę mieć czas na przygotowanie się,
> bo do tej rundy jestem kompletnie nieprzygotowana.

P: Moje pisanki są beznadziejne, twoje są ładniejsze.
A: Paulik, ja tylko przyklejam kwiatki, ty malujesz pisanki, twoje są
śliczne.
P: Akurat, tylko tak mówisz, żeby mnie pocieszyć. /chlip, chlip/

Pocieszyłam? :-)

Aga z super glue na palcach, Paulina (9l 10m), Filip (4l 10m)

Wielkanoc w Muzeum Etnograficznym _ Warszawa
nieprzyjemny problem z dzieckiem
u dentysty z 3,5 latkiem
ksiazki dla rodziców:)
Badanie na temat wpływu reklamy na dzieci